تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802706888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسيدگي به مشكلات خانواده هاي شهدا يك وظيفه ذاتي براي همه مسؤلين است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ شهريور ۱۳۹۳ (۱۱:۸ق.ظ)
استاندار اصفهان: رسيدگي به مشكلات خانواده هاي شهدا يك وظيفه ذاتي براي همه مسؤلين است استاندار اصفهان گفت: رسيدگي به مشكلات و مسائل خانواده هاي شهدا و ايثارگران يك وظيفه ذاتي براي همه مسؤلين است و بايد حق اين خانواده ها آنگونه كه شايسته است ادا شود.
به گزارش خبرگزاري موج از اصفهان، كتر رسول زرگرپور استاندار اصفهان در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به جايگاه بسيار رفيع و ويژه استان اصفهان در تقديم شهدا و ايثارگران به سرزمين مقدس ايران اسلامي گفت: در 8 سال دفاع مقدس بيش از دو لشكر و 5 تيپ بزرگ توسط مردم استان اصفهان تامين مي شد و 400 نفر از فرماندهان گرانقدر و اثر گذار نيز از استان اصفهان در جنگ تحميلي حضور داشتند.
استاندار اصفهان با اشاره به سخنان امام راحل (ره) در خصوص اصفهان اظهار داشت: ايشان فرمودند كه "در كجاي دنيا مي شود شهري مثل اصفهان را پيدا كرد كه در يك روز 370 شهيد را تشييع نمايد" و اين در حالي است كه در اين روز بايد 1100 شهيد در استان تشييع مي شد كه با توجه به نبود امكانات اين امر مقدر نبود.
رسول زرگرپور افزود: باتوجه به اين جايگاه رفيع؛ گراميداشت هفته دفاع مقدس در اصفهان بايد با ابهت، شكوه و نوآوري همراه باشد و اين مراسم بايد در كل كشور به عنوان نمونه و الگو قرار گيرد.
وي با بيان اين كه هفته دفاع مقدس يادآوري ايثارگري ها، صبوري ها، شهادت طلبي ها و ارزش هاي مقدس انساني است، اظهار داشت: بايد اين اقدامات فرا انساني را به نسل جديد منتقل نماييم.
استاندار اصفهان با اشاره به كتاب هاي منتشر شده در خصوص جنگ تحميلي گفت: بسياري از اين رمان ها وقايع قبل، زمان جنگ و دوران اسارت را به خوبي تشريح كرده اند و نسل جديد بايد با خواندن اين كتب عظمت اين ايثارگري ها را درك كند.
مدير ارشد استان به ديدار خود با خانواده هاي شهدا اشاره كرد و افزود: اين خانواده ها با صبر و استقامت مثال زدني خود حماسه بزرگي را خلق كرده اند و بايد حق اين خانواده ها را آنگونه كه شايسته است ادا نماييم.
وي با تاكيد بر اين كه رسالت امروز مسؤلين رسيدگي به خانواده هاي شهدا و ايثارگران است، تصريح كرد: رسيدگي به مشكلات خانواده هاي شهدا يك وظيفه ذاتي و تكليفي براي همه مسؤلين است و با اينكه در سال هاي گذشته در اين زمينه كار شده است ولي بايد در اين راستا فعاليت بيشتري صورت گيرد.
رسول زرگرپور از تشكيل كميته دائمي رسيدگي به مسائل و خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان خبر داد و افزود: قوانين و مقرراتي در اين زمينه وجود دارد كه متاسفانه بعضي از اين قوانين بايگاني شده و اين كميته وظيفه دارد كه مشكلات اين بزرگواران را با توجه به قوانين موجود مرتفع نمايد.
زرگرپور در ادامه از تشكيل كميته دبيرخانه دائمي براي بزرگداشت هفته ي دفاع مقدس نيز خبر داد و افزود: اين كميته وظيفه دارد كه با فعاليت در طول سال خلاقيت ها، ابتكارات و ايده هاي نو را مدنظر قرار دهد و مراسم بزرگداشت هفته ي دفاع مقدس را از يك مراسم سنتي خارج كند.
استاندار اصفهان افزود: 10 كميته تخصصي نيز براي برگزاري هرچه بهتر بزرگداشت اين هفته طراحي شده است كه در طول مدت فعاليت خود، اقدامات خوبي را برنامه ريزي نموده اند.
وي با بيان اين كه هرسال در اين هفته مراسم رژه و نمايشگاه دفاع مقدس برگزار مي شود، اظهار داشت: امسال اين مراسم توسط ارتش جمهوري اسلامي صورت مي گيرد و در كنار اين مراسم نيز سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در 4 نقطه شهر برنامه هاي بسيار زيبا و متنوعي را طراحي كرده كه اميدواريم مردم از اين مراسم ها به خوبي استفاده نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن