تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804687265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ششمین دوره مسابقات حفظ دارالقرآن کریم حرم رضوی به کار خود پایان داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با معرفی نفرات برتر ششمین دوره مسابقات حفظ دارالقرآن کریم حرم رضوی به کار خود پایان داد خبرگزاری پانا: ششمین دوره مسابقات حفظ دارالقرآن ‌الکریم حرم مطهر رضوی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۷ شهريور ساعت 12:42



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات حفظ قرآن فراگیران دارالقرآن کریم حرم مطهر رضوی که در محل اردوگاه گلمکان برگزار شد، اظهار کرد: اختتامیه این دوره از مسابقات به جهت ایجاد شور و نشاط در فراگیران در اردوگاه گلمکان و با حضور استاد برجسته و حافظ بین المللی قرآن کریم، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد طباطبایی و جمعی از حافظان قرآن برگزار شد. مهدی لسانی ادامه داد: 1000 فراگیر در کلاس‌های حفظ دارالقرآن حرم مطهر رضوی مشغول فراگیری علوم قرآنی هستند که از این تعداد حدود 500 نفر در مسابقات شرکت کردند. لسانی هدف از برگزاری این مسابقات را بالا بردن سطح اطلاعات دانش‌آموختگان قرآنی و اهتمام در حفظ قرآن عنوان کرد و افزود: حفظ قرآن در خانه حضرت رضا(ع) و در فاصله نزدیک با ایشان، رنگ و بو و معنویت خاصی دارد. رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی دارالقرآن‌الکریم صحن جمهوری اسلامی و مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی را مکان‌های برگزاری این دوره‌های آموزشی ذکر و بیان کرد: این دوره از مسابقات، در دو گروه سنی کمتر از 16 سال و بیشتر از 16 سال در دو گروه رقابتی خانم‌ها و آقایان در ایام دهه کرامت برگزار شد. شایان ذکر است، در پایان این مراسم از 47 نفر از برگزیدگان این دوره از مسابقات با لوح تقدیر و هدایای ارزنده دیگر تجلیل به عمل آمد، همچنین به افرادی که در بخش حسن حفظ نمره بالای 90 را کسب کرده بودند، هدایایی به رسم یادبود اهدا شد. بر این اساس، در بخش بانوان بالای 16 سال در رشته حفظ یک جزء، فرشته نصیری رتبه نخست را کسب کرد و ریحانه امینی و معصومه میرزایی به ترتیب حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند، در رشته حفظ سه جزء نیز فائزه بیگم ساقی، زینب قمصری فر و انسیه جعفری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در رشته حفظ پنج جزء مریم حسین‌پور حائز رتبه نخست شد، زهره زراعی رتبه دوم را کسب کرد و مینا نورایی رتبه سوم را به خود اختصاص داد و در رشته حفظ 10 جزء زهره کاظمی و فاطمه محی‌الدین رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند و نعیمه خواص‌فر به عنوان برگزیده سوم انتخاب شد. در رشته حفظ 15 جزء فاطمه علیزاده، ‌طاهره علیپور و بتول گرامی به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و رویا فضائلی و فاطمه نیری و اکرم میرزاده نیز مقام‌های اول تا سوم رشته حفظ 20 جزء را به خود اختصاص دادند، همچنین در حفظ کل مهدیه مهدوی رتبه نخست را کسب کرد، مرضیه کریمی حائز رتبه دوم شد و رتبه سوم به معصومه خلیفه شوشتری اختصاص یافت. در رشته حفظ یک جزء زیر 16 سال در بخش بانوان فائزه قربان‌پور رتبه نخست را به خود اختصاص داد و ریحانه حسنی‌بید و فاطمه حوری رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند، زهرا علیزاده،‌ فاطمه کوثر حیدری و ملیکا شهری نیز حائز رتبه‌های اول تا سوم رشته حفظ سه جزء شدند. زینب شهامت در رشته حفظ پنج جزء زیر 16 سال رتبه نخست را به خود اختصاص داد و مریم جعفری رتبه دوم را کسب کرد و عطیه‌سادات غیاثی رتبه سوم را به دست آورد، فاطمه موسوی، ساجده حسن‌نیا و فاطمه صالحی نیز در رشته حفظ 10 جزء رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
در بخش آقایان بالای 16 سال و در رشته حفظ یک جزء، آرش عرب و امید قاسمی به عنوان نفرات اول ودوم اعلام شدند، این رشته رتبه سوم نداشت، در رشته حفظ پنج جزء نیز مجید محمدی حائز رتبه نخست شد و علی گلزاری و رضا پالیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.       در بخش آقایان زیر 16 سال امیر علی نهاردانی رتبه اول را در رشته حفظ یک جزء کسب کرد و سیدمهدی موسوی و علی‌اصغر غلامزاده حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند، همچنین در رشته حفظ سه جزء سیدعلیرضا رضوی و محمدجواد ربانی رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند و سجاد اسلامی رتبه سوم را به خود اختصاص داد. در رشته حفظ پنج جزء زیر 16 سال نیز محمدرفیع یعقوبی‌‌فر حائز رتبه نخست شد، مهدی ملک‌آباد رتبه دوم را به خود اختصاص داد و رتبه سوم را محمدابراهیم صدیق کسب کرد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن