تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820312935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای کنسرت موسیقی تیمره به مدت 3 شب در خمین


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین به پانا خبر داد: اجرای کنسرت موسیقی تیمره به مدت 3 شب در خمین خبرگزاری پانا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمین از اجرای کنسرت موسیقی تیمره به مدت 3 شب متوالی از 26 شهریور ماه لغایت 28 شهریور ماه در سالن کوثر این شهرستان خبر داد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۷ شهريور ساعت 11:36



سعید مختاری فرد در گفت و گو با خبرنگار پانا، گفت: محمد نظری مقدم سرپرستی و علی محمدی تهیه کنندگی این کنسرت را برعهده دارند. وی افزود: احمد رضا صالحی گرافیست، محمد نظری مقدم تار، فاضل رضایی آواز و کمال شفیعی عود، مصطفی کرمی  تنبک، داوود عرب  تار، حمیدرضا شاه محمدی بم تار، مجتبی حدادی سه تار، سجاد شاهرخی نی و عماد غفاری پیانو را اجرا می کنند که هدف از اجرای این برنامه گسترش موسیقی سنتی در سطح شهرستان خمین می باشد. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمین ادامه داد: موسیقی یکی از راه های انتقال مفهوم و تاثیر گذاری و همچنین یکی از راه های اشاعه ی یک فرهنگ در جامعه است. مختاری فرد با اشاره به اجرای موسیقی سنتی اظهار داشت : موسیقی فاخر سنتی ایرانی ظرفیت بالایی را برای گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی در سطح ایران و حتی جهان داراست که البته منظور از موسیقی فاخر سنتی هر نوع موسیقی سنتی ایرانی نیست. وی بیان کرد: بنابراین موسیقی سنتی هم می تواند در جهت خلاف ارزش ها استفاده شود همانطور که بعضی خوانندگان زن در دوران پهلوی از آن استفاده می کردند و امروز هم در بعضی شبکه های ماهواره ای استفاده می شود. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمین تصریح کرد: به هر حال بیشتر از آنکه بشود از موسیقی سنتی در جهت های ضد اخلاق و ارزش استفاده کرد می توان گفت این هنر ظرفیت بیان مفاهیم عرفانی و دینی را دارد.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن