تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798301168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصادف دو دستگاه کامیون در قزوین 3 کشته برجای گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تصادف دو دستگاه کامیون در قزوین 3 کشته برجای گذاشت
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین از تصادف و حادثه آفرینی دو دستگاه کامیون در قزوین که سه کشته برجای گذاشت خبر داد.
آفتاب: به گزارش مهر، رحیم خامدی در این باره اظهارداشت: در نخستین حادثه امروز در « چهارراه منتظری» قزوین، یک دستگاه پژو پارس با دو سرنشین با یک دستگاه کامیون "ای فا" که در حال گردش به سمت چپ بود، برخورد کرد.


وی ادامه داد: در این حادثه رانندگی یکی از سرنشینان پژو پارس در دم فوت کرد؛ پلیس علت حادثه را عدم رعایت حق تقدم توسط راننده کامیون اعلام کرد.


رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی یادآور شد: همچنین در تصادف دیگری که صبح امروز در شهرستان آوج اتفاق افتاد، یک دستگاه کامیون کٍشنده هوو در مسیر رزن به آوج حد فاصل روستای خروس‌دره با دو سرنشین از مسیر منحرف شد و به دره کنار جاده به عمق 20 متر سقوط کرد.


این مسئول اضافه کرد: در این حادثه راننده و سرنشین کامیون در دم جان باختند که پلیس علت این حادثه را خواب آلودگی راننده کامیون اعلام کرد.


این مسئول از همه رانندگان درخواست کرد: در هنگام احساس خستگی و خواب‌ آلودگی از رانندگی خودداری کنند و با هدایت خودرو به سمت پارکینگ استراحت و رفع خستگی به مسیر خود ادامه دهند.


 وقوع یک سانحه رانندگی در قزوین یک کشته و پنج مجروح برجای گذاشت


براثر واژگونی یک دستگاه پژو روآ در مسیر تاکستان - آبگرم واقع در سه راهی حسین آباد، راننده خودرو به علت شدت جراحات وارد شده در حین انتقال به بیمارستان کشته و پنج سرنشین دیگر آن نیز برای انجام مداوا به مراکز درمانی انتقال داده شدند.


پلیس علت این حادثه را بی توجهی به جلو راننده خودرو پژو اعلام و افزود: از رانندگان درخواست می شود که در حین خستگی و خواب آلودگی و یا برای صحبت کردن با تلفن همراه از ادامه رانندگی خودداری کرده و برای ادامه مسیر ساعاتی را استراحت کنند.


5 قاچاقچی مواد مخدر در قزوین دستگیر شدند


جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین، از کشف 890 گرم ماده روان گردان شیشه، 400 گرم هرویین و 337 ماده مخدر تریاک خبر داد و گفت: در این رابطه پنج قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.


سرهنگ سلمان امیری افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین در اجرای طرح کنترل محورهای ارتباطی در عوارضی آزاد راه قزوین - تهران، به یک دستگاه سواری پراید مشکوک که با توقف و بازرسی از خودرو یاد شده مقدار 890 گرم ماده روان گردان از نوع شیشه به همراه 400 گرم هرویین را که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و در این رابطه نیز سه نفر دستگیر شدند.


وی با اشاره به دومین اقدام پلیس، تاکید کرد: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین در عوارضی آزاد راه قزوین - تهران با توقف یک دستگاه خودرو پراید و بازرسی از آن مقدار 337 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و راننده 34 ساله آن به همراه دیگر سرنشین خودرو که 44 ساله بود را دستگیر کردند.


مرکز اطلاع رسانی ناجا همچنین از کسب عنوان طلای مسابقات ددلیفت "لیفت قدرتی" قهرمانی باشگاههای کشور توسط ستوانیکم اکبر عبادی خبر داد.


در این مسابقات که به میزبانی یاسوج برگزار شد، ستوانیکم "اکبر عبادی" از کارکنان فرماندهی انتظامی استان قزوین در وزن 120 کیلوگرم موفق شد با مهار وزنه 345 کیلوگرم ضمن کسب مدال طلای این وزن، رکورد ایران و آسیا به میزان 5/2 کیلوگرم را جابجا کند.


زن قاتل از اعدام رهایی یافت


زنی که همسرش را کشته بود با رضایت اولیای دم از مجازات اعدام رهایی یافت.


مشاجره‌های متعدد زن و شوهری سرانجام در 27 مرداد سال 88 با کشته شدن شوهر برای همیشه پایان یافت.


در پی این حادثه تحقیقات اولیه توسط مأموران انتظامی انجام شد که همسر این مرد به عنوان متهم اصلی در تحقیقات اولیه اعلام کرد که با همسر خود مشاجره داشته که این مشاجره‌ها در روز حادثه ناگهان شدت یافته است و پس از ضرب و شتم با وارد کردن چاقو به سینه شوهر او را به قتل رسانده است.


پدر و مادر مقتول شکایت خود را در دستگاه قضایی شهرستان البرز مطرح کردند و در ادامه بررسی پرونده، بررسی‌های پزشکی قانونی در معاینه جسد نشان داد که جراحت وارده در قفسه سینه، منجر به پارگی عضلات قلب مقتول شده است.


حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی دادستان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: پس از برگزاری جلسات دادگاه و با توجه اعتراف متهمه و شکایت اولیای دم و همچنین به استناد قانون مجازات اسلامی، حکم به قصاص نفس متهمه صادر شد.


وی افزود: این حکم پس از تأیید در دیوان عالی کشور برای اجرا به دادگستری استان قزوین ابلاغ شد.


دادستان قزوین خاطرنشان کرد: متهمه با تلاش‌های مسئولان قضایی و با رضایت اولیای دم، از چوبه دار نجات یافت.


رشد 62 درصدی تعهدات بلند مدت تأمین اجتماعی استان


مدیر کل تأمین اجتماعی قزوین، از رشد 62 درصدی تعهدات بلندمدت تأمین اجتماعی استان در سه ماه نخست سال جاری خبر داد.


علیرضا محسنی افزود: از ابتدای فروردین تا پایان خردادماه سالجاری تعداد مستمری بگیران اصلی استان با رشد 7 درصدی نسبت به مدت زمانی مشابه سال قبل به 53 هزار و639 پرونده رسیده است.


وی ادامه داد:در سه ماه اول سالجاری یک هزار و315 حکم مستمری با رشد 2 درصدی برقرار شده وتعهدات بلند مدت تأمین اجتماعی استان به یک هزار و541 میلیارد و424 میلیون ریال رسیده است.


محسنی اظهار داشت: تأمین اجتماعی قزوین به 789 هزار و65 نفر جمعیت تحت پوشش معادل 64 درصد از جمعیت کل استان از طریق 8 شعبه اصلی، 6 شعبه اقماری و2 کارگزاری خدمات متعدد بیمه ای ارایه می دهد.






تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن