تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819483940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اصلی ما قرآن و توسل به اهل بیت در همه امور است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سرتیپ اسماعیلی:‌
راه اصلی ما قرآن و توسل به اهل بیت در همه امور است
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: راه اصلی ما قرآن، نماز، توسل به اهل بیت برای تقرب به خدا و تکامل و تعادل در همه امور است، این راه تجربه شده است و الگوی ما در این راه بزرگانی همچون رسول الله و امامان معصوم هستند.


به گزارش حوزه دفاعی-امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با حضور در مرکز آموزش وظیفه و میدان تیر سمنان از این مرکز بازدید کرد و در جمع کارکنان وظیفه این یگان به ایراد سخنرانی پرداخت.

 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در این مراسم اظهار داشت: راه اصلی ما قرآن، نماز، توسل به اهل بیت برای تقرب به خدا و تکامل و تعادل در همه امور است. این راه تجربه شده است و الگوی ما در این راه بزرگانی همچون رسول ا... و امامان معصوم هستند.
 
وی در ادامه به تأکید بر آینده‌نگری سربازان در دوران جوانی افزود: از هم‌اکنون مسئولیت آینده خودتان را در ذهنتان ترسیم کنید و برای آن خودتان را بسازید و آماده کنید، تا در آن زمان به صورت یک مدیر موفق انجام وظیفه کنید، از اکنون آینده را ببینید.
 
سرتیپ اسماعیلی در ادامه گفت: همدردی و همدلی و همکاری در امور خیر و انسان دوستی یکی از رازهای موفقیت است و سرباز یعنی همدرد و همدل و همکار با امت شریف و آزاده و مسلمان ایران اسلامی و همه مستضعفین جهان و این بالاترین مقاماتی است که خدا به انسان عنایت می‌کند.
 
وی در پایان تصریح کرد: موفقیت به تنهایی به وجود نمی‌آید، موفقیت محصول کار دسته‌جمعی و اتحاد و انسجام و همدلی است.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن