تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820899058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصادف در جاده لردگان - یاسوج یک کشته داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تصادف در جاده لردگان - یاسوج یک کشته داشت شهرکرد - ایرنا- برخورد دو دستگاه خودرو سواری روز چهارشنبه در مسیر لردگان به یاسوج یک کشته و 12 مصدوم بر جا گذاشت.


مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال وبختیاری به ایرنا گفت: در این حادثه رانندگی 13 نفر مصدوم شدند که یکی از مصدومان به دلیل شدت جراحت در بیمارستان شهدای لردگان درگذشت.
"فرامرز شاهین" افزود: این حادثه ساعت 11:17 دقیقه امروز رخ داد و موضوع از طریق تلفن 115به مرکز پیام شهرستان لردگان اطلاع داده شد.
وی ادامه داد: چهار دستگاه آمبولانس اورژانس از شهرستان های لردگان چهارمحال و بختیاری و سمیرم استان اصفهان همراه با تکنسین های فوریت های پزشکی و دو دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.
مسیر بروجن به لردگان - خوزستان و یاسوج از جاده های پرتردد کشور است که به دلیل چهار خطه نشدن برخی نقاط، تصادفات زیادی در آن اتفاق می افتد.
مرکز شهرستان لردگان در فاصله 162 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال وبختیاری قرار دارد.
547/ 684


26/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن