تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798692631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانی بزرگ اسپایکر کشته شد/ افشاگری نظامی آمریکایی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: جانی بزرگ اسپایکر کشته شد/ افشاگری نظامی آمریکایی


بر اثر حمله هوایی ارتش عراق، ناصر الامونه، مسئول جنایت اسپایکر کشته شد. سرباز افشاگر امریکایی که در حبس به سر می برد گفت: داعش کاملا از عملیات آمریکا و اروپا خبر دارد. استرالیا: به عراق نیرو نمی فرستیم. ۶۹ سرباز کانادایی به عراق اعزام شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بیش از 26 عضو سازمان تروریستی داعش در حمله هوایی ارتش عراق به دو موضع این سازمان در فرودگاه ضلوعیه و کارگاهی بین شهرهای سامرا و ضلوعیه در استان صلاح الدین کشته شدند. این منبع افزود حمله به مواضع داعش با هماهنگی فرماندهی عملیات سامرا و نیروی هوایی عراق انجام شد و تعدادی از خودروهای مورد استفاده سازمان دولت اسلامی در این حمله منهدم شد. تعدادی از مخفیگاههای داعش در روستای امین و کارگاه طابوق در شمال ضلوعیه هدف حمله هوایی قرار گرفت و بیش از 26 نفر کشته شدند. دو مکانی که هدف حمله  هوایی قرار گرفتند دو مقر بزرگ شبکه داعش بود. بر اثر این حمله هوایی ارتش عراق ناصر خالد عبد بکر معروف به « ناصر الامونه»، مسئول جنایت اسپایکر کشته شد.
ناصر الامونه تروریست مسئول جنایت اسپایکر/93/06/26

در خرداد ماه امسال، تکفیری‌ها در پایگاه نظامی اسپایکر، 1700 افسر عراقی را به قتل رساندند.
سرباز آمریکایی: داعش کاملا از عملیات آمریکا خبر دارد
سرباز آمریکایی که در سال ۲۰۱۰ به اتهام دادن اطلاعات محرمانه به سایت ویکی‌لیکس در ماه مه سال ۲۰۱۰ و هنگام خدمت ارتش، در عراق بازداشت شد، بر این باور است که اقدام نظامی، گروه تروریستی داعش را نابود نخواهد کرد و گمان می‌کند که آمریکا و متحدانش باید این شبه‌نظامیان را محدود کنند، تا خودنابودی اتفاق بیفتد.
چلسی منینگ، نظامی آمریکایی افشاگر

چلسی (بردلی) منینگ، سرباز آمریکایی است که در سال ۲۰۱۰ به اتهام در اختیار قرار دادن اطلاعات محرمانه به سایت ویکی‌لیکس در ماه مه سال ۲۰۱۰ و هنگام خدمت ارتش، در عراق بازداشت شد و سپس به کویت و از آنجا به خاک آمریکا منتقل شد.
مطلب چلسی منینگ در روزنامه گاردین/93/06/26

این سرباز 26 ساله ارتش آمریکا که در حال گذراندن 35 سال حبس خود در زندان فورت لیون‌ورث در کانزاس است، در مقاله‌ای برای روزنامه انگلیسی گاردین نوشت: تجربیات من به عنوان یک تحلیل‌گر اطلاعات در عراق نشان می‌دهد که نمی‌توان داعش را با بمب و یا گلوله نابود کرد.
وی نوشت: گمان می‌کنم که داعش به دقت از عملیات‌ها و تاکتیک‌های نیروهای ارتش اروپا و آمریکا که برای شکست آنها استفاده می‌شود، اطلاع دارد.
هلاکت فرمانده عملیاتی داعش در استان نینوا
در عملیات نظامی نیروهای ویژه ارتش عراق، سرکرده نظامی گروهک تروریستی داعش، در استان نینوا واقع در شمال این کشور به هلاکت رسید.
یک منبع نظامی در استان نینوا تأکید کرد که یگانی از ارتش عراق توانست «والی نظامی نینوا»، موسوم به ابوسمیه را به هلاکت برساند.

نیروهای پیشمرگه کرد نیز توانستند پس از حمله به داعش، 6 روستا را در منطقه زمار در شمال شرقی شهر موصل آزاد کنند.

در استان الانبار نیز واقع در غرب عراق، 9 نفر از عناصر گروه داعش در کمین نیروهای عراقی در منطقه النعیمیه در جنوب شهر فلوجه به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر، 15 شهروند عراقی در پی بمباران یک شهرک مسکونی در جنوب استان صلاح الدین به دست گروه تروریستی داعش کشته شدند.

یک منبع بیمارستانی نیز از کشته شدن 3 شهروند و زخمی شدن 12 نفر دیگر بر اثر خمپاره شلیک شده تروریست ها به منطقه البوفراج در ضلوعیه، نزدیک تکریت خبر داد.
عناصر داعش یک گروه 22 نفره از اهالی استان نینوا را که برای مقابله با داعش یک گروه مسلح تشکیل داده بودند، به قتل رساندند.

2 نفر از این افراد نامزد قبلی شورای شهر بودند.
ادامه عملیات نظامی ارتش عراق و مردم در یوسفیه نیروهای ارتش و داوطلبان مردمی عراق، به عملیات نظامی بر ضد تروریست های داعش در منطقه یوسفیه بغداد ادامه می دهند.
نیروهای ارتش، شماری از شهرک ها را در این منطقه آزاد کردند. عوده دخیل، فرمانده گردان سوم ارتش عراق گفت: سه کیلومتر از این منطقه را آزاد کردیم و امروز پیشروی ها را در منطقه چپ کامل، و تروریست ها و داعشی ها و مراکز آنها را نابود کردیم. بسیاری از مناطقی را که اشغال کرده بودند، پس گرفتیم و الان در آنجا مستقر شده ایم و نیروهایمان در آنجا حضور دارند. احمد عبدالساده، از مبارزان مردمی گفت: ما بر یوسفیه مسلط شده ایم وآنها را تا 10 کیلومتری عقب رانده ایم. خدا را شکر بر اوضاع تسلط داریم. خدا را شکر! نیروهای مردمی، و ارتش عراق، بر اوضاع مسلط اند. همچنین، نیروهای مردمی عراق 7 روستا را در غرب اردبیل، بعد از اخراج داعش، آزاد کردند.
دانلود        
عملیات ارتش عراق برای آزاد سازی منطقه جرف الصخر در استان بابل  آغاز شد. ارتش بر روستاهای عُمَرمِندان و حَسَن شام در استان های دیاله و نینوا مسلط شد.
دانلود      
استرالیا: «به عراق نیرو نمی فرستیم» نخست وزیر استرالیا اعلام کرد، کشورش هیچ قصدی برای اعزام و استقرار نظامیان استرالیایی در عراق ندارد.
تونی ابوت نخست وزیر استرالیا
«تونی ابوت»، در پی اعلام مقام نظامی آمریکا مبنی بر احتمال اعزام نیروی زمینی به عراق، گفت، استرالیا قصد ندارد با اعزام نیروی نظامی، در عملیات زمینی ارتش و نیروهای بومی و مردمی عراق شرکت کند. تونی ابوت، نخست وزیر استرالیا گفت: مشاوران نظامی ما با نیروهای امنیتی و مردمی عراق همکاری می کنند و ممکن است در اطراف مقرشان تحرکاتی داشته باشند، اما تاکید می کنم هیچ قصدی برای شرکت مستقیم در عملیات نظامی داخل خاک عراق نداریم. استرالیا قصد ندارد نیروی رزمی خود را به خاک عراق بفرستد، بلکه نیروهای ویژه را با هدف ارائه مشاوره نظامی به نیروهای ارتش و مردمی عراق اعزام می کنیم و این مشاوران نظامی در عملیات مشارکت نمی کنند.
هارپر: کانادا ۶۹ سرباز به عراق اعزام کرده است استفان هارپر، نخست وزیر کانادا روز گذشته در حالی از اعزام 69 سرباز کانادایی به شمال عراق برای مشاوره دادن به نیروهای امنیتی عراقی خبر داده است که احزاب مخالف در پارلمان کانادا خواستار ارائه توضیح شفاف دولت اتاوا در خصوص اعزام ده ها نیروی ویژه این کشور به عراق شده بودند.
استفان هارپر نخست وزیر کانادا
استقرار نیروهای نظامی کانادا در شمال عراق در پی آن انجام شده است که آمریکا خواستار ائتلاف بین المللی برای از بین بردن تهدید ناشی از داعش شده است.

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن