تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820011340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزشهای سه گانه آذربایجان غربی فعالیت چشمگیری در سطح کشور دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ورزشهای سه گانه آذربایجان غربی فعالیت چشمگیری در سطح کشور دارد ارومیه - ایرنا - رییس هیات ورزشهای سه گانه آذربایجان غربی گفت: این هیات در مدت زمان کوتاه فعالیت خود موفقیت های قابل قبولی در سطح کشور به دست آورده است.


امیر سرتیپ حشمت اله ملکیان روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های سه گانه استان اظهار کرد: هیات استان از مهر ماه سال 89 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت کم موفق به کسب مقام نایب قهرمانی دوگانه امیدهای کشور، کسب دو مقام سومی سه گانه نوجوانان کشور و دو مقام چهارمی امید های مردان و جوانان بانوان شده است.
وی افزود: دعوت از دو ورزشکار این رشته به نام های "امید پاکار" و "میلاد یوسفی" به اردوهای تیم ملی سه گانه کشور از دیگر موفقیت های کسب شده طی مدت فعالیت هیات می باشد.
امیر ملکیان از افزایش تعداد هیاتهای شهرستانی به عنوان بازوان اصلی هیات استان خبر داد و افزود: هم اکنون هیات شهرستانی شهرهای سلماس، ارومیه، مهاباد و پیرانشهر تشکیل و فعالیت و همکاری تنگاتنگی با ما دارند.
وی برگزاری دوره های مربیگری و داوری این رشته را از دیگر برنامه های اولویت دار هیات دانست که طی سال جاری به آن پرداخته می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این مجمع اظهار کرد: هیات های ورزشی بازوان اصلی اداره کل و ورزش استان و حتی کشور هستند و خدمات ارزشمند دست اندرکاران و فعالان آن گره کشای مشکلات و مصائب ورزش بوده و خواهد بود.
علی خلیلی افزود: هیات ورزش های سه گانه در زمینه جذب اسپانسری فعالیت بسیار خوبی داشته و توانسته با مساعدت سایر ارگانها خدمات شایان توجهی در کسب موفقیت های روزافزون داشته باشد.
وی ادامه داد: این هیات بدون حاشیه و با توجه به برنامه سالیانه تقویم ورزشی به حرکت رو به جلوی خود ادامه می دهد و با مدیریت خوبی که دارد جایگاه قابل قبولی در سطح کشور به دست آورده است.
مجمع انتخاباتی هیات ورزشهای سه گانه استان در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار و امیر سرتیپ حشمت اله ملکیان با کسب 15 رای به مدت چهار سال دیگر در سمت ریاست این هیات ابقاء شد.
7126/581


26/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن