تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812792489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری محمدیه به استقبال مهر رفت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین بهزادپور:
شهرداری محمدیه به استقبال مهر رفت
قزوین- خبرگزاری مهر: شهردار محمدیه گفت: با رنگ آمیزی جداول، آسفالت، خط کشی معابر و زیباسازی شهر و رسیدگی به محدوده اطراف مدارس با آمادگی کامل به استقبال ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس در شهر محمدیه می رویم.



حسین بهزادپور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح اقدامات ستاد استفبال از مهر و بازگشایی مدارس در این شهر اظهارداشت: این شهرداری برای رسیدن به اهداف برنامه های فرهنگی خود بویژه بهرمندی هر چه بهتر شهروندان و دانش آموزان در سال جدید تحصیلی از فضاهای شهری و اهمییت آغاز بهار علم و ترییت، شهر را برای پویندگان علم و دانش مهیا کرده است. وی تاکید کرد: در راستای تحقق شعار "محمدیه زیبا شهری متفاوت" امسال به گونه ای خاص نسبت به سا ل های گذشته به استقبال مهر رفته ایم. بهزادپور بیان کرد: شهرداری محمدیه امسال علاوه بر اجرای طرح خط کشی معابر و رنگ آمیزی جدولها همزمان با بازگشایی مدارس جشنواره دیوار نگاره های شهری را با حضور هنرمندان برجسته استان و کشور در دستور کار قرار داده که در این برنامه برای ایجاد فضایی پرنشاط در شهر به خصوص در بین شهروندان، توسط هنرمندان بیش از پنج هزار متر از دیوارهای شهر با موضوعات طییعت، شهادت، حجاب، مدارس، فرهنگ و مفاهیم انتزاعی مزین و نقاشی خواهد شد. بهزادپور تصریح کرد: برگزاری جشنواره در شهر محمدیه یکی دیگر ازاقدامات مهم این شهرداری و شورای اسلامی شهر است که در راستای تقویت و ارتقاء فرهنگ شهری انجام خواهد شد که طرحی نو و ابتکاری است که با فراخوانی هنرمندان و آماده کردن طرح های زیبا با مفاهیم پر محتوا و ثبت نام هنرمندان و شرکت کنندگان در مراسمی اجرا می شود و شرکت کنندگان به مدت یک ماه با یکدیگر رقابت خواهند کرد. وی یادآورشد: در پایان به آثار برجسته و انتخابی توسط داوران برجسته بین الملی از جمله خانم اسکندری جوایزی ارزنده ای اهداء خواهد شد. این مسئول بیان کرد: نصب بنر و نظافت و پاکسازی ویزه سطح شهر در روز بازگشایی مدارس، حضور در مدارس، ساماندهی ناوگان حمل و نقل درون شهری، همسطح سازی معابر و لکه گیری و آسفالت  معابر سطح شهر و دیگر اقدامات فرهنگی برای استقبال از بهار انجام شده است.

شهردار محمدیه از اجرای طرح گرافیکی در مدارس هم خبرداد و افزود: باجرای این طرح شاهد زیبایی بصری منظر شهری خواهیم بود. بهزاد پور ضمن با اهمیت دانستن موضوع حمل و نقل عمومی شهری به خصوص در ایام بازگشایی مدارس یادآورشد: ناوگان حمل و نقل شهرداری محمدیه شامل اتوبوس، مینی بوس و تاکسی ها به صورت ویژه روز بازگشایی مدارس برای جابجایی به موقع شهروندان و دانش آموزان در خدمت مردم خواهد بود و تلاش می کنیم با نظارت بیشتر رضایتمندی شهروندان در این عرصه را جلب کنیم. شهردار محمدیه در پایان ایجاد فضاهای سبز و پارک ها و نوسازی مبلمان شهری به خصوص وسایل بازی پارک ها را از دیگر اقدامات این شهرداری دانست و گفت: ایمن سازی معابر مقابل مدارس و معابر اصلی شهر نیز در دستو کار قرار گرفته و سعی شده نسبت به رفع نواقص و تعمیر علایم ترافیکی در این ایام بتوانیم ضریب امنیت سفر های درون شهری دانش آموزان و شهروندان را افزایش دهیم تا رفت و آمد با سهولت بیشتری انجام شود.


۱۳۹۳/۶/۲۶ - ۱۵:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن