تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819482371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان قزوین رتبه سوم اردوی کشوری دانش آموزان عشایر را کسب کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دانش آموزان قزوین رتبه سوم اردوی کشوری دانش آموزان عشایر را کسب کردند قزوین-ایرنا- کارشناس مسوول امور دانش آموزان عشایر اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از کسب رتبه سوم دانش آموزان عشایر استان در پانزدهمین دوره اردوهای کشوری عشایر خبر داد.


"عفت السادات مجابی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس نتایج ارزیابی استان های شرکت کننده در این اردو که مرداد ماه سال جاری در اردوگاه ثامن الحجج(ع) مشهد مقدس برگزار شد، دانش آموزان قزوین در جشنواره غذا رتبه دوم، در نمایشگاه های استانی رتبه سوم و در مجموع نتایج کلی ارزیابی نیز موفق به کسب رتبه سوم کشور در بین 21 استان شرکت کننده شدند.
وی اضافه کرد: در این دوره از اردوهای عشایری تعداد 22 دانش آموز پسر و 22 دانش آموز دختر دوره متوسطه استان شرکت کردند.
مجابی ادامه داد: در اردوهای کشوری عشایر که با هدف ایجاد بستری مناسب برای افزایش آگاهی و اعتماد به نفس، ایجاد روحیه همفکری و تقویت وحدت ملی و هویت دینی و نیز آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم سایر اقوام برگزار می شود، برنامه های مختلفی مانند جشنواره های غذا، آموزش مهارت ها، زیارت حرم مطهر رضوی، امور ورزشی و تربیت بدنی، تشکیل نمایشگاه های صنایع دستی و برپایی چادرهای عشایری، معرفی آداب و رسوم عشایری استان ها، مسابقات بومی و محلی برگزار شدند.
وی با اشاره به تحصیل پنج هزار و357 دانش آموز در مدارس عشایری قزوین در سال تحصیلی گذشته گفت: از این تعداد دانش آموز دو هزار و 225 نفر در دوره اول ابتدایی، هزار و 999 نفر دوره دوم ابتدایی، 683 نفر در دوره اول متوسطه و 450 نفر در دوره دوم متوسطه در مدارس عشایری استان تحصیل کردند.
کارشناس مسوول امور دانش آموزان عشایری اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه تعداد مدارس عشایری استان را نیز 121 مدرسه در قالب 297 کلاس درس عنوان کرد.
مدارس عشایری استان قزوین در چهار ناحیه یک، الموت غربی، بویین زهرا و طارم سفلی قرار دارند.
7388/ 614


26/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن