تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820875902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروشگاه لوازم کادویی در آتش سوخت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فروشگاه لوازم کادویی در آتش سوخت مشهد- ایرنا- آتش سوزی در مشهد، فروشگاه لوازم کادویی را به خاکستر تبدیل کرد.


مدیر حوزه یک سازمان عملیات شهرداری مشهد در خصوص این حریق در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: این حریق بامداد امروز، چهارشنبه به ستاد فرماندهی اعلام و آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.
مهدی رضایی با بیان اینکه آتش سوزی در شرایط توسعه به ستاد فرماندهی اعلام شد، افزود: در این حادثه یک باب مغازه لوازم کادویی در بلوار اندیشه به طور کامل در آتش سوخت.
وی با بیان اینکه منزل مجاور این مغازه نیز دچار دودگرفتگی شدید شده بود، تصریح کرد: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه با تقسیم شدن به دو گروه ضمن اطفاء حریق از گسترش آن مغازه های اطراف پیشگیری کردند.
رضایی با اشاره به اینکه در بررسی های اولیه به احتمال زیاد اتصالات برق باعث وقوع آتش سوزی شده است، گفت: علت دقیق این آتش سوزی منوط به بررسی های دقیق کارشناسان آتش نشانی است.
وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشت./3
7505/522


26/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن