تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820963195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش معراج مادرانه در مشهد برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همایش معراج مادرانه در مشهد برگزار می شود مشهد- ایرنا- معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد از برگزاری همایش معراج مادرانه با حضور عوامل فیلم سینمایی ˈشیار 143ˈ خبر داد.


حسین شادکام روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: شهرداری مشهد در آستانه آغازهفته دفاع مقدس( 31 شهریور) برنامه های متنوعی در دست اقدام دارد.
وی با اشاره به برپایی همایش معراج مادرانه در روز بیست و نهم شهریور ماه در سینما قدس مشهد ، تصریح کرد: در این همایش با حضور عوامل فیلم "شیار 143" ضمن اکران این فیلم از 50 نفر از مادران شهدار گمنام و مادران دارای سه یا چهار شهید تجلیل می شود.
شادکام با اشاره به برگزاری ویژه برنامه شهری "در آسمان" در جوار شهدای گمنام کوهسنگی ، ادامه داد: این برنامه هر شب در ایام هفته دفاع مقدس با اجرای برنامه هایی نظیر روایت گری، پخش کلیپ و نمایش با موضوع دفاع مقدس برگزار می شود.
وی در ادامه از اکران 10 فیلم سینمایی برتر در حوزه دفاع مقدس طی 10 شب در فرهنگسراهای سطح شهر و 200 مسجد خبر داد و افزود: کاروان دفاع مقدس نیز سوم مهر ماه همانگونه که در دوران دفاع مقدس رزمندگان به جبهه اعزام می شدند با 50 اتوبوس از نقاط مختلف شهر راهی مزار شهدای بهشت رضا مشهد می شوند.
شادکام برپایی دومین جشنواره تئاتر بچه های مسجد، برگزاری مسابقه خاطرات پدرو ویژه مقطع متوسطه و راه اندازی اتوبوس جبهه همراه با روایت گری دفاع مقدس را از دیگر برنامه های شهرداری در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد با اشاره به اکران فضاهای شهری، گفت: در این ایام 300 تابلوی 12 متری، 120 تابلوی چهار متری و 10 بیلبورد با موضوع دفاع مقدس در سطح شهر اکران می شوند.
شادکام با اشاره به برپایی 23 نمایشگاه شهری و 75 نمایشگاه در داخل مساجد در موضوع دفاع مقدس، تصریح کرد: در این هفته، روایت دفاع مقدس و جنگ با عنوان" جبهه همین نزدیکی است" در فرهنگسرای پایداری بازسازی می شود.
وی در پایان با بیان اینکه در تاریخ چند قرن اخیر ایران هرگاه جنگی به ما تحمیل شد،بخشی از خاک ایران جدا شد، گفت: هشت سال دفاع مقدس تنها جنگ تحمیلی بود که علیرغم حمایت تمام دنیا از رژیم بعثی عراق، به واسطه پایداری غیورمردان کشور یک وجب از خاک ایران جدا نشد./2
7505/522


26/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن