تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819222822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتئلاف امریکا علیه داعش را مجرمان دیروز و قاضیان امروز تشکیل می دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ایت الله مکارم شیرازی: اتئلاف امریکا علیه داعش را مجرمان دیروز و قاضیان امروز تشکیل می دهند قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در واکنش به ائتلاف آمریکا و همدستانش علیه داعش گفت: اینها مجرمان دیروز هستند که قاضیان امروز شده اند.


به گزارش ایرنا ، وی روز چهارشنبه در ابتدای درس خارج فقه و اصول خود در مسجد اعظم قم افزود: امروز می بینیم که آمریکا و همدستانش جمعیتی علیه داعش تشکیل داده اند و قصد مبارزه با آنها را دارند، اینها همان مجرمان دیروز هستند که امروز بر کرسی قضاوت نشسته اند.
وی اضافه کرد: این جمعیت تروریستی داعش دست پرورده امریکاییها هستند، حالا گروهی را تشکیل داده اید و قصد حمله به آنها را دارید،کدام نهاد بین المللی بیانیه شما را امضاء کرده ، این کار باید به تصویب شورای امنیت و سازمان ملل برسد.
آیت الله مکارم شیرازی گفت: به کدام مجوز می خواهید، وارد شوید ،اینها عده ای را دور خود جمع کرده اند و هیچ قانونی را به رسمیت نمی شناسند و تنها یک چیز برای آنان رسمیت دارد که آن هم منافع آنها است و بقیه باید قربانی منافع امریکا و همدستانش شوند.
وی گفت: باز هم به انصاف دولت مردان ترکیه که گفته اند که ما در این ائتلاف شرکت نمی کنیم ،ما هنوز به داعش برای کوبیدن رییس جمهوری سوریه نیاز داریم، حتی شنیده شده است که داعش دفتری هم در ترکیه دارد.
آیت الله مکارم شیرازی اضافه کرد: در چنین دنیایی باید حواسمان جمع باشد و فریب افکار و کارهای آنان را نخوریم.
وی گفت: اروپایی ها و آمریکایی ها به جمعیت تروریستی داعش می گویند دولت اسلامی داعش ، این به خاطر این است که می خواهند اسلام را بدنام کنند.
وی گفت: در داخل کشور هم می بینیم که بعضی ها ، این جمعیت تروریستی را به عنوان دولت اسلامی داعش می نویسند ، واقعا اینها دولت دارند؟ ریختن خون بیگناهان، تجاوز به نوامیس و ایجاد ناامنی و ترس و وحشت کار آنها است ، آیا این دولت اسلامی می شود؟ اسلام می گوید اینها را انجام دهید.؟
آیت الله مکارم شیرازی گفت: حتی مفتی اعظم عربستان نیز گفته که اینها اصلا دین ندارند و مسلمان نیستند، گروه تروریستی داعش آنقدر رسوایی به بار آورده اند که حتی این مفتی هم در مورد آنان چنین حکمی می دهد.
وی گفت: نوشتن چنین چیزهای (دولت اسلامی عراق و داعش) به جای جمعیت تروریستی داعش ضرر دارد و نباید در مطبوعات و رسانه ها از این لفظ استفاده کنیم.
آیت الله ناصر مکارم شیرازی همچنین با اشاره به نقشه دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی، قرآن و ولایت اهل بیت(ع) و فرزندان و جوانان ما امانت الهی هستند که باید حفظ شوند.
وی با اشاره به انعکاس ارقام تخلفات در کشور گفت: در صفحات روزنامه ها اعداد و ارقام وحشتناکی از تخلفات و سوء استفاده ها دیده می شود ، این امر با نظام جمهوری اسلامی سازگار نیست، اینها را می خواهند به چه مصرفی برسانند و کجا استفاده کنند. ک/2
553/ 550/ 605


26/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن