تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819737887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین دوره تخصصی خبرنگاری علم و فناوری آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دومین دوره تخصصی خبرنگاری علم و فناوری آغاز شد تهران- ایرنا- دومین دوره تخصصی خبرنگاری علم و فناوری امروز چهارشنبه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشکده خبر و بنیاد ملی نخبگان برای خبرنگاران حوزه علم و فناوری آغاز شد.


به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، در این دوره آموزشی دو روزه 70نفر از خبرنگاران حوزه علم و فناوری، روزنامه نگاران، صدا و سیما خبرگزاری ها شرکت کردند. این دوره با هدف توانمندسازی اصحاب رسانه های فعال در حوزه علم و فناوری است.
همچنین در این دوره آموزشی اعتلا و توان افزایی سطح فعالان عرصه های مختلف رسانه ای در حوزه علم و فناوری، نخبگان و آشنایی هر چه بهتر خبرنگاران با فعالیت های علمی کشور است.
دومین دوره مهارت افزایی خبرنگاران گروه های علم و فناوری در راستای تحقق اهداف و ماموریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ترویج گفتمان علم و فناوری در جامعه است و همچنین در همین راستا تحقق منویات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر معرفی دقیق دستاوردها و پیشرفت های علمی و فناوری در کشور است.
در دومین دوره تخصصی خبرنگاری ارتقا و افزایش توانمندی در عرصه سیاست گذاری خبری، ژورنالیسم علمی، ژورنالیسم رادیو و تلویزیون از مباحثی است که مورد تاکید قرار گرفته است.
گفتنی است در روز نخست دومین دوره مهارت افزایی روابط عمومی بنیادهای نخبگان استان و مراکز وابسته برگزار شد. در این دوره کارشناسان و مسوولان روابط عمومی و برخی از خبرنگاران رسانه ها و خبرگزاری ها با مبانی مقدماتی خبر و گزارش نویسی آشنا شدند.
در این دوره گواهینامه معتبر از سوی دانشکده خبر و مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شرکت کنندگان اعطا می شود.
دومین دوره مهارت افزایی خبرنگاران حوزه علم و فناوری کشور با حضور اساتید و خبرنگاران حوزه علم و فناوری به مدت سه روز در مرکز نخبگان استان تهران در حال برگزاری است.
علمی(3)**1354**ل.الف.ی**1599


26/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن