تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804611783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با توجه به ظرفیت‌های منحصربه‌فرد کرمان پای سرمایه‌گذاران ایتالیایی هم به کرمان باز شد + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با توجه به ظرفیت‌های منحصربه‌فرد کرمان
پای سرمایه‌گذاران ایتالیایی هم به کرمان باز شد + تصاویر
با توجه به ظرفیت‌های منحصربه‌فرد استان کرمان در زمینه‌های معدنی، صنعتی، کشاورزی، گردشگری و ... پای سرمایه‌گذاران ایتالیایی هم به این خطه باز شد.

خبرگزاری فارس: پای سرمایه‌گذاران ایتالیایی هم به کرمان باز شد + تصاویر



به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، استان کرمان دارای ظرفیت‌های منحصربه‌فردی در بخش‌های مختلف معدنی، صنعتی، کشاورزی، گردشگری و ... است و سرمایه‌گذاران خارجی علاقه زیادی برای حضور در این خطه دارند، در حالی طی ماه‌های اخیر شاهد حضور پررنگ سرمایه‌گذاران چینی در کرمان هستیم که عصر امروز هم جلسه‌ای با حضور محمدرضا فتوت معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار کرمان و دست‌اندرکاران یک شرکت سرمایه‌گذاری ایتالیایی برای فراهم کردن بستر حضور سرمایه‌گذاران ایتالیایی در کرمان برگزار شد. فعالیت 3 منطقه اقتصادی و 5 فرودگاه در کرمان استان کرمان با دارا بودن 11 درصد مساحت ایران بزرگترین استان کشور محسوب می‌شود و 23 شهرستان، 58 بخش، 151 دهستان و 71 شهر دارد. وجود یک هزار و 388 کیلومتر بزرگراه، یک هزار و 744 کیلومتر راه اصلی، یک فرودگاه بین‌المللی در شهر کرمان و چهار فرودگاه در سیرجان، جیرفت، رفسنجان و بم از دیگر ظرفیت‌های استان کرمان است. استان کرمان دارای سه منطقه اقتصادی، چهار گمرک و یک سرویس ارزیابی گمرگ و 845 کیلومتر شبکه ریلی است.

شناسایی 4.8 میلیارد تن ذخیره قطعی معدنی در کرمان همچنین تاکنون افزون بر 4.8 میلیارد تن ذخیره قطعی معدنی در قالب 48 نوع ماده معدنی در استان کرمان شناسایی شده است و بیش از 40 شهرک و ناحیه صنعتی در استان کرمان وجود دارد. کرمان را بهشت معادن می‌خوانند و این استان رتبه نخست شاغلان در بخش معدن و رتبه نخست کشور در ارزش تولیدات معادن در حال بهره‌برداری را دارد.

آفتاب گرم و زیبای کرمان را از دست ندهید آفتاب زیبای کرمان در 300 روز و ورود باد در بسیاری از مناطق استان کرمان بستر مناسبی برای تولید انرژی‌های نو به‌شمار می‌رود. این در حالی‌ است که 138 نوع گیاه زراعی و باغی و حدود 6 میلیون تن محصول در استان کرمان تولید می‌شود و کرمان رتبه نخست در تولید پسته، خرما، محصولات گلخانه‌ای و جالیزی، رتبه دوم تولید گل‌محمدی و گردو و رتبه سوم تولید مرکبات را دارد. اما به‌راستی از آثار باستانی و تاریخی زیبا و بی‌نظیر کرمان مانند مجموعه گنجعلیخان، باغ شاهزاده ماهان، باغ فتح‌اباد اختیارآباد، ارگ بم، ارگ راین و منطقه باستانی جیرفت نمی‌توان به‌راحتی گذشت که در این خصوص 650 اثر ملی ثبت شده در استان کرمان داریم.

قالی کرمان؛ نگین دستبافته‌های جهان صنایع دستی کرمان هم نه تنها در ایران بلکه در جهان بی‌نظیر هستند، قالی کرمان شهره خاص و عام است و 70 هزار نفر بافنده فرش در استان کرمان حضور دارند و و سالانه 150 هزار متر مربع فرش دستباف در استان کرمان استحصال می‌شود. فتوت: مسئولان کرمان عزم خود را برای حمایت از سرمایه‌گذاران جزم کرده‌اند معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار کرمان در نشست مشترک نماینده شرکت سرمایه‌گذاری ایتالیایی با نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان کرمان اظهار داشت: مسئولان استان کرمان این عزم را دارند که از تیم‌های سرمایه‌گذاری حمایت کنند. محمدرضا فتوت ادامه داد: استان کرمان دارای ظرفیت‌های بسیار زیاد و منحصربه‌فردی است و زمینه سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف این خطه وجود دارد. جیمو تساری:برای همکاری به کرمان آمده‌ایم جیمو تساری نماینده شرکت سرمایه‌گذاری ایتالیایی هم در این نشست عنوان کرد: من برای مشاهده ظرفیت‌های استان کرمان به این استان سفر کرده‌ام. وی ادامه داد: نیاز دارم، صمیمانه نیازهای استان کرمان را بدانم و ارتباط برقرار کنم، زیرا زمانی که در بحث سرمایه‌گذاری وارد می شویم، ممکن است، چند مرحله پیش‌رو داشته باشیم. تساری تصریح کرد: برنامه گروه ما شامل طیف گسترده‌ای از تخصص‌ها و دانش‌هاست و ما باید نیازها را تشخیص دهیم، آنگاه می‌توانیم، روش‌های همکاری را پیاده‌سازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه ایتالیا چهارمین کشور صنعتی دنیا است، افزود: با وجود تحریم‌ها و تهدیدهایی که وجود دارد، هموطنان من فکر می‌کنند، مسائل ناامنی در ایران وجود دارد و برای حضور شرکت‌های بزرگ ایتالیایی در ایران باید تلاش کنیم و ظرفیت‌های استان کرمان را به نحو مطلوبی به آنها ارایه دهیم. تساری خاطرنشان کرد: برای همکاری با مسئولان استان کرمان آماده هستیم و برای همکاری به کرمان آمده‌ایم. کرمان در بحث اکوتوریسم دارای ظرفیت بسیار بالایی است در این نشست همچنین سید محمدابراهیم علوی معاون توسعه و سرمایه‌گذاری و رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان اظهار داشت: استان کرمان توانمندی بالایی در حوزه پزشکی دارد و زمینه توریسم سلامت در کرمان وجود دارد. وی تصریح کرد: استان کرمان به‌علت دارا بودن دو موقعیت آب و هوایی متفاوت گرمسیر و سردسیر در بحث اکوتوریسم دارای ظرفیت بسیار بالایی است. محمود اسکندری‎نسب رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان هم در این نشست بیان داشت: استان کرمان در زمینه معادن تیتانیوم و کرومیت رتبه نخست ایران را دارد. وی اضافه کرد: ما می‌توانیم برای خریداری بخشی از تجهیزات مورد نیاز کارخانه‌های تیتانیوم و کرومیت در جنوب استان کرمان با شرکت‌های ایتالیایی وارد مذاکره شویم. ==================== گزارش و عکس از مهسا حقانیت ==================== انتهای پیام/80019/غ40

93/06/25 - 19:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن