تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804095176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرکی: بازیکنان انتخابی کرانچار 100 درصد مورد تایید من هم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: انتقاد شدید سرمربی سپاهان از عملکرد تیم امید فوتبال؛ فرکی: بازیکنان انتخابی کرانچار 100 درصد مورد تایید من هم هستند اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازیکنانی که تیم سپاهان با نظر کرانچار جذب کرده است، 100 درصد مورد نظر من هم هستند.


حسین فرکی روز سه شنبه در نشست خبری قبل دیدار با صبای قم افزود: این بازیکنان جوان با تجربه و ملی پوش هستند.
سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: گزینه های مختلفی را برای مربیگری در لیگ برتر داشتم که به هیچ کدام جدی فکر نمی کردم، ولی وقتی سپاهان مطرح شد روی آن فکر کردم.
وی با اشاره به علت انتخاب تیم سپاهان اصفهان افزود: از گفتن واقعیت ابایی ندارم و آن این است که من به عنوان مربی باید افتخار کنم در تیم باسابقه و خوش نام سپاهان مربگیری کنم.
وی اظهار کرد: از خدا می خواهم به من کمک کند تا مثل همیشه با کمک یکدیگر افتخاری دیگر از استان اصفهان به نمایندگی از این استان در کارنامه افتخارات این باشگاه قرار گیرد و من سهم کوچکی در آن داشته باشم.
فرکی با تشکر و قدردانی از کرانچار مربی سابق سپاهان افزود: کرانچار یکی از مربیان خوب و اخلاقمدار است که در ایران کار کرده است و به این دو دلیل ارادت خاص به وی دارم.
وی با بیان اینکه باید فرهنگ پهلوانی زنده باشد و آن را ترویج دهیم، افزود: آدم یک روز می آید و می رود و نوع برخورد مهم است که ایران را به عنوان یک کشور با فرهنگ غنی بلا به دنیا معرفی کنیم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه توقع مردم اصفهان از این تیم زیاد و به حق است، گفت: اما من با فکر به سپاهان آمدم و می خواهم که افتخارات گذشته را با همکاری همه مسئولین، مردم و رسانه ها به دست آورم.
حسین فرکی با بیان اینکه من تا به حال دو بار با آقای خلیلیان مدیرعامل سپاهان دیدار کردم ، اظهار کرد: بار سومی که وی را دیدم در تهران برای صحبت در باره تیم سپاهان بود و تمام تلاش خود را برای اینکه این تیم موفق شود، انجام خواهم داد.
وی با بیان اینکه با کمترین اشتباه باید تلاش خود را برای رسیدن به هدف انجام دهیم، افزود: هنگامی که وارد سپاهان شدم با کرانچار ملاقاتی داشتم و از وی تشکر کردم.
فرکی با اشاره به بازی های ضعیف و دور از انتظار تیم ملی امید ایران برابر ویتنام اظهار کرد:چنین نتیجه ای در تاریخ فوتبال ایران رقم نخورده بود و خلیی افتضاح بود.
وی با بیان اینکه ایران بازکنان توانا، قابل و با کیفیتی دارد، افزود: متاسفانه در این دیدار بازیکنان ایران کارایی لازم را نداشتند و کیفیت و توانیی خود را به نمایش نگذاشتند.
فرکی با بیان اینکه این اتفاق بخش از آن به عملکرد بازیکنان و بخشی به کادر فنی و مدیریت برمی گردد، اظهار کرد: دیروز من هم مثل تمام ایرانی ها با دیدن این بازی عصبانی شدم چون سابقه نداشت به ویتنام ببازیم.
فرکی با بیان اینکه در بازی دیروز ایران و ویتنام سه موضوع شرم آور بود، افزود: نخست نتیجه 4 بر یک، دوم اخراج بازیکن ایران و حرکتی زشت و بدی که این بازیکن انجام داد و باعث شرمندگی شد و مورد سوم از نظر فرهنگی بود که بازیکنانی را در زمین دیدم که این قدر به فکر ظاهر و مدل موهای خود بود، به فکر مسابقه با حریف نبود.
وی با بیان اینکه ایران یک کشور بزرگ با فرهنگ اسلامی است افزود: جای تعجب دارد بازیکنان تیم ملی امید ایران بدون هیچ نظارتی آزادانه خودشان را به هر شکلی در می آورند.
فرکی با بیان اینکه باید با توجه به فرهنگ ایرانی و اسلامی و فرهنگ کشورمان به الگو برداری توجه شود، اظهار کرد: ای کاش دنیا شاهد این موارد نبود.
وی گفت: تیم امید فوتبال از نظر فنی، اخلاقی و فرهنگی نتیجه مسابقه را واگذار کرد و امیداریم در این زمینه توجه بیشتری شود چون بازیکنان خوبی داریم.
فرکی اظهار کرد: احساس می کند تیم فولاد سپاهان در دو پست هافبک میانی و دفاع چپ دچار مشکل استد و باید این مشکل حل شود.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه احسان حاج صفی در میانه میدان بیشتر می تواند موثر باشد، اظهار کرد: به بازیکنان تیم گفتم در برخی از موارد محکوم هستیم که از یک بازیکن در پست غیر تخصصی استفاده شود، شما هم باید آمادگی داشته باشید.
وی با بیان اینکه سپاهان را با تمام شرایطی که دارد قبول کردم، افزود: هیچ وقت دنبال بهانه جویی نبودم که تیم را کرانچار بسته است و نگران چیزی نیستم. سپاهان خوب گل می زند و راحت هم گل می خورد که این مشکل تیم است وسعی کردم با چهار دفاع شرایط را بهتر از قبل کنم.
پ / 8114/ 7132**1379


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن