تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820003586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی مشکلات قضایی 44 نفر از مراجعان به دادگستری فارس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اولین دیدار مردمی رئیس کل جدید دادگستری استان فارس بررسی مشکلات قضایی 44 نفر از مراجعان به دادگستری فارس شیراز - ایرنا - در نخستین جلسه دیدار مردمی رئیس کل جدید دادگستری استان فارس مشکلات قضایی و حقوقی 44 نفر از مراجعان به دستگاه قضایی فارس بررسی شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان فارس و معاونین قضایی و قاضی حوزه ریاست دادگستری استان با جمعی از مراجعان روز سه شنبه با هدف تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مراجعان به دستگاه قضایی برگزار گردید.
رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه این دیدار با اشاره به اهمیت ارتباط نزدیک مسئولین قضایی با مردم، دیدارهای مردمی را فرصتی در جهت ارتباط مستقیم با مراجعان و شنیدن مشکلات حقوقی مردم و تکریم ارباب رجوع خواند و افزود: در دوران مدیرتی جدید دادگستری استان این برنامه به قوت ادامه خواهد داشت و تاکید کرده ایم تا در حوزه های قضایی سراسر استان مساعدت در بررسی و رفع مشکلات قضایی مردم انجام شود.
علی القاصی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد با اعمال مدیریت جهادی در دوره جدید، زمینه خدمت رسانی به مردم شریف استان را تسریع کرده و با مد نظر قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های کلان قوه قضائیه با بسط و توسعه امنیت زیرساخت های رشد اقتصادی و فرهنگی استان را فراهم نماییم .
وی اظهار امیدواری کرد در دیدارهای هفتگی که به صورت برنامه ریزی شده توسط مسئولان قضایی سراسراستان سه شنبه هر هفته برگزار می گردد زمینه خدمت رسانی بهتر به مردم شریف استان و تسریع در احقاق حقوق آنان بیش از پیش فراهم گردد.
در دوره مدیریت جدید دستگاه قضایی استان فارس همچنان دیدار مردمی در روزهای سه شنبه هر هفته در دادگستری کل استان فارس واقع در میدان شهداء و همزمان در کلیه حوزه های قضایی استان فارس برگزار خواهد شد.
متقاضیان دیدار با رئیس کل دادگستری استان فارس می توانند شنبه هر هفته با تهیه درخواست مکتوب و ارائه مستندات پرونده خود جهت نام نویسی به دفتر قاضی حوزه ریاست دادگستری فارس واقع در ساختمان مرکزی دادگستری استان مراجعه نمایند.
677


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن