تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819202073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنها 55.8 درصد ورزشگاه های سری آ ایتالیا پر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > ورزش جهان نتیجه یک مطالعه نشان داد؛
تنها 55.8 درصد ورزشگاه های سری آ ایتالیا پر می شود
نتیجه یک مطالعه که در روزنامه ایتالیایی گاتزتادلواسپورت منتشر شد نشان می دهد هواداران فوتبال ایتالیایی چندان رغبتی به حضور در ورزشگاه ها برای تماشای بازی های سری آ نشان نمی دهند.



به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که پیدا کردن بلیت برای بازی های بزرگ لیگ برتر انگلیس و بوندسلیگا آلمان کاملا دشوار است، باشگاه های سری آ ایتالیا حتی برای پر کردن نیمی از ورزشگاه های خود با مشکل روبرو هستند. هولیگانیسم و ورزشگاه های فرسوده و قدیمی اصلی ترین عامل عدم حضور هواداران در ورزشگاه هاست و این در حالی است که تمامی بازی های سری آ از تلویزیون های پولی پخش می شود و هواداران ترجیح می دهند از خانه بازی تیم مورد علاقه شان را تماشا کنند. این مطالعه که توسط موسسه گاردین صورت گرفته نشان می دهد در چند هفته ابتدایی فصل جدید تنها 55.8 درصد از ورزشگاه های سری آ پر شده است. به عنوان مثال در بازی ابتدایی فصل میلان که مقابل پارما برگزار شد تنها 37 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمدند این در حالی است که ظرفیت ورزشگاه 80 هزار نفر است.

ورزشگاه خانگی دورتموند که همیشه 80 هزار ظرفیت تماشاگر آن پر است در هفته اول بوندسلیگا این فصل وستفالن ورزشگاه اختصاصی دورتموند در دیدار مقابل بایرلورکوزن جای سوزن انداختن نداشت و تمام 80 هزار صندلی این ورزشگاه پر شد. همین اتفاق در دیدار هفته نخست لیگ برتر برای منچستریونایتد رخ داد و 75 هزار و 339 نفر در اولدترافورد دیدار تیم محبوب خود مقابل سوانزی سیتی را از نزدیک تماشا کردند. ورزشگاه های لیگ برتر انگلیس 98.4 درصد پر می شوند، این آمار برای بوندسلیگا آلمان 93.6 درصد است و برای لیگ دسته اول هلند 90 درصد. لالیگا اسپانیا با 75.4 درصد در رده چهارم این رده بندی قرار دارد و لوشامپیونه فرانسه نیز با 69.3 درصد در رده پنجم قرار دارد.


۱۳۹۳/۶/۲۵ - ۱۶:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن