تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820433073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنها 20 درصد از واحدهاي توليدي استان مشکل سرمايه‌درگردش دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ شهريور ۱۳۹۳ (۱۷:۳۷ب.ظ)
رييس‌کل دادگستري لرستان: تنها 20 درصد از واحدهاي توليدي استان مشکل سرمايه‌درگردش دارند رييس‌کل دادگستري لرستان گفت:تنها 20 درصد از واحدهاي توليدي استان مشکل سرمايه‌درگردش دارند.
به گزارش خبرگزاري موج، رييس‌کل دادگستري لرستان در کميته‌ي حمايت قضايي از سرمايه‌گذاري لرستان که صبح امروز در محل دادگستري برگزار گرديد، گفت: دستگاه قضايي استان در چارچوب کميته حمايت قضايي از سرمايه‌گذاري به محض اطلاع از بروز مشکل براي واحدهاي توليدي، بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار مي‌دهد و در اين زمينه تا جايي که بتوانيم از توليدکنندگان حمايت مي‌کنيم و اجازه نخواهيم داد ابزار توليد آن‌ها توقيف شود.
در ابتداي اين جلسه گزارشي از مشکلات پيش‌آمده ميان امور آب استان و واحدهاي توليد شن و ماسه رودخانه‌اي لرستان توسط دبير انجمن شن و ماسه مطرح شد و ابعاد آن مورد بررسي قرار گرفت.
رييس‌کل دادگستري لرستان در خصوص مشکلات واحدهاي توليد شن و ماسه رودخانه‌اي لرستان اظهار داشت: متأسفانه هم در زمينه‌ي بهره‌برداري از معادن سنگ و هم معادن شن و ماسه در استان با مشکلاتي مواجه هستيم.
جعفر بدري با اشاره به اين‌که يکي از اين مشکلات مشخص نبودن محدوده‌ي بهره‌برداري است، گفت: در بسياري از موارد ديده شده که بهره‌برداران عرصه‌هاي وسيعي را کنکاش کرده‌اند که همين مسأله باعث بروز آسيب‌هاي در طبيعت و ساکنان مناطق مورد نظر شده است.
وي با تأکيد بر ضرورت برگزاري منظم جلسات کارگروه حل اختلاف، افزود: پيشنهاد مي‌کنيم در اسرع وقت کارگروهي متشکل از همه‌ي طرف‌هاي درگير در رابطه با مشکلاتي که ميان واحدهاي توليدي شن و ماسه رودخانه‌اي و امور آب پيش آمده، تشکيل شود تا با بررسي همه‌ي جوانب امر نسبت به برطرف شدن موارد اختلاف اقدام شود.
بدري؛ در بخش ديگري از سخنان‌اش با اشاره به اينکه تنها 20 درصد از واحدهاي توليدي استان مشکل سرمايه‌درگردش دارند، عنوان کرد: با اين وجود و در پي نابساماني‌هاي اقتصادي‌يي که در سال‌هاي گذشته گريبانگير کشور شد، چالش‌هايي براي توليدکنندگان و فعالان اقتصادي پيش آمد که برطرف کردن آن‌ها نياز به برنامه‌ريزي دقيق و همه‌جانبه دارد.
رييس کميته حمايت قضايي از سرمايه‌گذاري لرستان بيان داشت: در چنين شرايطي انتظار انجام سرمايه‌گذاري، انتظاري منطقي نيست.
جعفر بدري ادامه داد: دستگاه قضايي استان در چارچوب کميته حمايت قضايي از سرمايه‌گذاري به محض اطلاع از بروز مشکل براي واحدهاي توليدي، بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار مي‌دهد و در اين زمينه تا جايي که بتوانيم از توليدکنندگان حمايت مي‌کنيم و اجازه نخواهيم داد ابزار توليد آن‌ها توقيف شود.
وي افزود:البته معتقدم در جاهايي ضروري است بانک به موقع وارد عمل شود و نسبت به تملک واحد راکد و زيان‌ده اقدام نمايد تا اوضاع از آن که هست، بدتر نشود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن