تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دل است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816141129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد وزارت ورزش و جوانان، عدم توجه به مشکلات جوانان را موجب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار آذربایجان غربی: ایجاد وزارت ورزش و جوانان، عدم توجه به مشکلات جوانان را موجب شد ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی گفت: ادغام سازمان ملی جوانان با وزارت ورزش مشکلات زیادی را برای کار در راستای حل مشکلات جوانان ایجاد کرده است.


قربانعلی سعادت روز سه شنبه در همایش مدیران کل دفاتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری های سراسر کشور که با حضور قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی در ارومیه برگزار شد، افزود: امیدواریم با تدبیر دولت تدبیر و امید، مشکلات این وزارتخانه مرتفع شده و حوزه ورزش و جوانان از یکدیگر جدا شوند.
وی در ادامه به مشکلات جوانان در بخش های مختلف به ویژه بیکاری اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر تنها در آذربایجان غربی، 118 هزار بیکار وجود دارد که اگر برای اشتغال آنها فکری اندیشیده نشود، آسیب های مختلفی را در حوزه اجتماعی به دنبال خواهد داشت.
وی اضافه کرد: اشتغالزایی، محرومیت زدایی و رونق اقتصادی از مهمترین سیاست ها و برنامه های دولت در حوزه جوانان است که امیدواریم بتوانیم این کارها را به انجام برسانیم.
استاندار آذربایجان غربی به مشکلات آذربایجان غربی پرداخت و اظهار کرد: این استان از لحاظ محرومیت در رتبه های آخر کشور قرار دارد و این برای استانی که خط مقدم جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی بوده، شایسته نیست.
سعادت گفت: آذربایجان غربی پیش از اجرای برنامه های توسعه رتبه هجدهم کشور را در شاخص های توسعه ای داشت که اکنون پس از اجرای پنج برنامه، وضعیت بدتری پیدا کرده و این به دلیل عدم توجه به شاخص های توسعه استان است.
وی افزود: در شاخص های توسعه اجتماعی از جمله نرخ باسوادی در جایگاه بیست و نهم، نرخ درآمد سرانه ملی بیست و هشتم و نرخ سلامت در رده بیست و نهم کشور قرار داریم.
وی با اشاره به توطئه های دشمنان با استفاده از عدم برخورداری استانهایی نظیر آذربایجان غربی، اضافه کرد: دشمنان با برجسته سازی تبعیض در بین استان های دارای شاخص های متفاوت اقتصادی، زمینه را برای ضربه زدن به انقلاب فراهم کرده اند که باید با راهبردی اساسی مقابل آنها ایستاده شود.
استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی باید توسعه متوازن را برای کشور به ارمغان بیاورند و نباید شکاف های توسعه ای بین استان ها روز به روز بزرگتر شود.
وی ادامه داد: امیدواریم با اجرای برنامه ششم توسعه کشور، عدم توازن در بین استانها از بین برود که این امر می تواند میزان محرومیت، عقب ماندگی، نرخ بیکاری و سرمایه گذاری استان ها را بهبود بخشیده و تخصیص اعتبارات را مطلوب تر کند.
سعادت گفت: باید تمامی صاحب نظران و کارشناسان در تدوین برنامه ششم توسعه مشارکت کرده و پیشنهاد ها و نظرات خود را برای جامع تر شدن قانون برنامه ششم توسعه ارائه دهند.
وی با اشاره به اینکه محوریت توسعه آذربایجان غربی در سال های گذشته بر مبنای کشاورزی تعریف شده بود، افزود: لازم است با توجه به وضعیت کنونی منابع آبی و خشک شدن دریاچه ارومیه، این مبنا از کشاورزی به سایر بخش ها شامل صنعت، معدن، بازرگانی خارجی و استفاده ازظرفیت های گردشگری تغییر کند .
وی اضافه کرد: این طرح در شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی به تصویب رسیده و هم اکنون در استان اجرا می شود.
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به بحران دریاچه ارومیه اظهار کرد: توسعه بیش از حد کشاورزی سنتی، عدم مدیریت منابع آبی، بهره برداری بیش از حد از چاه های آبی و تغییرات آب و هوایی زمینه خشک شدن دریاچه ارومیه را فراهم کرده اند که امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته این مشکل در حوضه آبریز دریاچه ارومیه در سریعترین زمان ممکن مدیریت شود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی نیز در این همایش گفت: بهره گیری از مشارکت مردم در قالب تشکلها و سازمانهای مردم نهاد یکی از اصلی ترین رویکردها و برنامه های این دفتر در آذربایجان غربی است که در این راستا جلسات مختلفی با نمایندگان سازمانهای مردم نهاد برگزار شده است.
هوشنگ عطاپور افزود: حل مشکل اشتغال جوانان و ایجاد نشاط در جامعه دو عامل تعیین کننده و موثر در کاهش آسیب های اجتماعی هستند که باید مورد توجه مدیران و مسئولان قرار گیرند.
همایش مدیران کل دفاتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری های کشور به مدت دو روز در ارومیه برگزار می شود که در این همایش گزارشهای مختلفی در خصوص وضعیت اجتماعی کشور، انتظارات کلان و مدیریتی از دفاتر امور اجتماعی استانها، وضعیت اجتماعی و فرهنگی استانها، سرمایه اجتماعی و کیفیت زندگی و طرح های موفق استانی ارائه می شود.
8137/8136


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن