تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819492512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهکار رفع مشکلات پیش روی کشور حفظ اتحاد و بهره گیری از روحیه جهادی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: راهکار رفع مشکلات پیش روی کشور حفظ اتحاد و بهره گیری از روحیه جهادی است زنجان - ایرنا - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: راهکار رفع مشکلات پیش روی کشور در عرصه های اقتصادی و فرهنگی حفظ وحدت همه جانبه و بهره گیری از روحیه ایثار و جهاد گری است.


محمد اسماعیلی روز سه شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا، افزود: مهمترین مسله ای که توانست نظام اسلامی را در هشت سال دفاع مقدس به پیروزی برساند، اتحاد، از خود گذشتگی و روحیه ایثار و شهادت طلبی بود.
وی با بیان اینکه پس از پایان هشت سال جنگ تحمیلی روحیه ایثار و از خود گذشتگی کمتر مورد توجه قرار گرفت، یادآورشد: در صورتی که امروز بتوان بار دیگر این ارزشها را در جامعه احیا و نهادینه کرد، به آسانی می توان بر مشکلات اقتصادی گریبان گیر کنونی کشور فایق آمد.
اسماعیلی اظهار کرد: امروز دشمنان با صرف میلیون ها دلار برای ساخت برنامه های تبلیغاتی به منظور مقابله با فرهنگ غنی و ارزشمند ایرانیان، قصد نابود سازی اتحاد میان ملت ایران اسلامی را دارند.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: واردات کالاهای ضد فرهنگی، تبلیغ فیلم ها و برنامه های ضد اخلاقی، اشاعه مصرف مواد مخدر سنتی و صنعتی و تخریب چهره های افتخار آمیز ملی و دینی از جمله اقداماتی است که غرب و در راس آنان دولت مستکبر آمریکا برای مقابله با ایران در پیش گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: رواج مصرف گرایی، تخریب کیفیت تولیدات داخلی، تشدید روز افزون تحریم ها، عمل نکردن به تعهدات و عهد شکنی و جلوگیری از پرداخت حقوق قانونی دولت ها به ایران از جمله اقداماتی است که استکبار و صهیونیسم جهانی انجام می دهند تا دایره فشارهای اقتصادی به ملت ایران را هر روز تنگ تر کنند.
اسماعیلی تاکید کرد: در چنین شرایطی ملت ایران باید هوشمندانه و هوشیارانه عمل کرده و در وهله نخست با حفظ اتحاد و بهره گیری از روحیه ایثار و جهادگری، اقدام به خرید کالاهای داخلی برای رونق بخشی به صنعت کنند.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: تولیدکنندگان نیز باید بر کیفیت تولیدات خود افزوده و به این طریق مردم را تشویق به استفاده از کالاهای ایرانی کنند.
وی ادامه داد: در صورتی که مردم از تولیدات ایرانی استفاده کنند، چرخ تولید فعال شده، به مرور مشکل بیکاری برطرف و در نهایت فشارهای اقتصادی دشمنان ناکارآمد می شود.
اسماعیلی تصریح کرد: از سوی دیگر با این اقدام ملت سربلند ایران، به تمام تولیدات غربی پشت پا زده و مانع از رواج فرهنگ غربی در کشور می شوند.
7319/596


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن