تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814213970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داروهای نیمه جامد در همدان تولید می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد: داروهای نیمه جامد در همدان تولید می شود همدان- ایرنا-رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: اتاق ساخت و تولید داروهای نیمه جامد ماه آینده در همدان بهره برداری می رسد.


به گزارش ایرنا "حبیب الله موسوی بهار"روز دوشنبه در نشست هم اندیشی و ایجاد هم افزایی در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی مبتنی بر دانش و دانایی در مرکز همایش های دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: اتاق تمیز یا (کلین روم) با هدف ساخت و تولید مواد دارویی نیمه جامد مانند کرم و پماد اکنون با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل شدن است و ماه آینده نیز این اتاق بهره برداری خواهد شد.
وی ادامه داد: اتاق تولید مواد دارویی جامد مانند قرص و کپسول نیز با 20 درصد پیشرفت فیزیکی درحال ساخت است که دهه فجر امسال عملیات اجرایی آن تمام و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه با راه اندازی این اتاق های تمیز می توان علم را به ثروت تبدیل کرد اضافه کرد: وظیفه نسل امروز این است که با هدایت اساتید علم خود را تجاری سازی کنند.
موسوی بهار تقویت اقتصاد دانش بنیان، افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه، ایده پروری و تجاری سازی آن ،تولید و فروش علم را از ضروریات جامعه امروز دانست و افزود: در کشورهای توسعه یافته و پیشرفته درآمد حاصل از تولید و فروش علم از اسلحه بیشتر است.
وی با اشاره به اینکه نخستین مرکز رشد فناوری سلامت همدان در حوزه های غذا، دارو و تجهیزات هم اکنون در استان همدان فعال است گفت: این مرکز رشد از پشتوانه علمی و پژوهشی قوی برخوردار است و دانش صنعت محور را شعار خود قرار داده است.
موسوی بهار افزود: مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی همدان با تکیه بر دانش صنعت محور و صنعت دانش محور به دنبال ایجاد بستر مناسب به منظور تولید محصولات دارای قابلیت فناوری نوین برای عرضه در بازار است.
نشست هم اندیشی و ایجاد هم افزایی در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی مبتنی بر دانش و دانایی در مرکز همایش های دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور معاون علوم و فناوری رییس جمهوری و جمعی از اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه برگزار شد.
7530/2624


24/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن