تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804710626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فضای همکاری دو جانبه منطقه ای با استقرار دولت یازدهم فراهم تر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فضای همکاری دو جانبه منطقه ای با استقرار دولت یازدهم فراهم تر شد رشت - ایرنا - رییس انجمن دوستی ایران و قطر گفت: با توجه به سیاست های دولت یازدهم، فضا برای همکاری های دو جانبه منطقه ای از جمله میان ایران و قطر فراهم تر شده است.


"سیدمحمدباقر سخایی " روز دوشنبه در حاشیه نشست رییس انجمن دوستی قطر و ایران و شورای شهر دوحه و هیات همراه با شهردار و شورای اسلامی رشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: قطر علاقه مند همکاری با ایران است و اخیرا به دلیل کاهش زمینه های همکاری در جهان عرب، مقام های قطری تمایل بیشتری برای همکاری با ایران پیدا کرده اند.
وی با بیان این که همسایگی نقش کلیدی در روابط با یکدیگر دارد، افزود: اخیرا کمیسیون مشترکی بین ایران و قطر تشکیل شد و قرار است دو کشور همکاری های بیشتری با هم داشته باشند.
سخایی سفیر سابق ایران در قطر گفت: قرار است دو کشور در دو بندر بوشهر و بندر در حال ساخت "الاویس" با هم سرمایه گذاری و تبادل تجاری داشته باشند و در زمینه گردشگری و توریست درمانی هم همکاری ها دو جانبه را گسترش دهند.
وی یادآور شد: اکنون در ایران زمینه های بسیار خوبی برای همکاری با قطر وجود دارد و قطری ها بیماران خود را برای معالجه و درمان با هزینه های سنگین به اروپا و کشورهای دور اعزام می کنند در حالی که در ایران امکانات بهتر با هزینه های کمتری برای درمان و مداوا وجود دارد که با این همکاری ها آنها جذب ایران می شوند.
رییس انجمن دوستی ایران و قطر همچنین یادآور شد: در زمینه گردشگری نیز فضا در ایران برای آنها بسیار مناسب است زیرا از لحاظ رعایت شئون اسلامی و حجاب مردم دو کشور اسلامی هستند و در این خصوص مشترکات زیادی با هم دارند و می توانند به راحتی به دو کشور رفت و آمد کنند.
سخایی با تاکید بر این نکته که باید فضاهایی که موجب افزایش همکاری بین دو کشور و کشورهای همسایه می شود، بیشتر فراهم شود، خاطر نشان کرد: بیمارستان های ما باید برای جذب بیماران کشورهای همسایه و قطر بیشتر مجهز شوند و امکانات خوبی داشته باشد.
وی تصریح کرد: همچنین اقامتگاه ها باید گسترش یابند و افزایش خطوط هوایی بین دو کشور نیز بسیار مهم است که باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد.
سخایی در ادامه به جاذبه های شمال ایران برای مردم کشور قطر اشاره کرد و گفت: شمال کشور به خصوص استان گیلان جاذبه های زیادی وجود دارد که مورد علاقه مردم قطر می باشد.
به گزارش ایرنا، "مسعود بن عبدالله آل حنزاب" رییس انجمن دوستی قطر و ایران و شورای شهر دوحه در رأس هیاتی روز یکشنبه وارد استان گیلان شد.
این هیات در دیدار با استاندار و مسوولان گیلان و سفر به شهرک تاریخی ماسوله و بازدید از منطقه آزاد انزلی با توان اقتصادی گیلان آشنا شدند.
619/ 603


24/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن