تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806855702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمبود اعتبار و تنگ نظری‌ها بهره برداری از دهکده دفاع مقدس را به تاخیر می‌اندازد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان سردار فدا:
کمبود اعتبار و تنگ نظری‌ها بهره برداری از دهکده دفاع مقدس را به تاخیر می‌اندازد
اصفهان – خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: کمبود اعتبار و برخی از تنگ نظری‌ها در اصفهان موجب شده تا راه‌اندازی دهکده دفاع مقدس اصفهان به تاخیر بیافتد.



به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجتبی فدا پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری خود که به مناسبت اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار شد با اشاره به اینکه 23 هزار و 800 نفر از شهدای کشور از استان اصفهان است، اظهار داشت: از این تعداد 5 هزار و 800 نفر  شهید دانش‌آموز، 543 شهید روحانی، 214 شهید معلم، 165 شهید مهندس، 25 شهید پزشک،  188 شهید هنرمند و شاعر، 1086 شهید ورزشکار، 491 شهید دانشجو، 900 شهید کارمند، 20 شهید رسانه و 56 پدر شهید در استان اصفهان وجود دارد.

وی ضمن ارایه آماری از خانواده‌هایی که بیش از یک فرزند شهید دارند نیز بیان کرد: در استان اصفهان یک هزار و 85 خانواده با دو شهید، 59 خانواده دارای 3 شهید، 7 خانواده دارای چهار شهید، سه  خانواده دارای 5 شهید و 3 خانواده دارای 6 شهید وجود دارد که برکات و سرمایه‌های استان اصفهان هستند.

برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در تمام شهرستان‌های استان

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس نیز بیان داشت: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در سطح شهرستان‌های استان، برپایی سه نمایشگاه ویژه در نقاط مختلف شهر اصفهان، اجرای شبیه سازی عملیات بزرگ خیبر در باغ فدک، برپایی نمایشگاه در قرارگاه صفه، و برپایی نمایشگاه کتاب در سطح شهر اصفهان از جمله برنامه‌های نمایشگاهی در استان اصفهان است.

وی با اشاره به برگزاری رژه با همکاری نیروهای ارتش و نیروی انتظامی اظهار داشت: این رژه روز 31 شهریور ماه توسط یگان‌های بسیج و سپاه در اصفهان، کاشان، نجف آباد و سایر شهرستان‌های استان اجرایی خواهد شد.

سردار فدا برگزاری جشنوراه فرهنگی ورزشی نیروهای مسلح استان اصفهان در قالب 13 رشته و با حضور یک هزار و 200 نفر را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان اصفهان عنوان کرد و بیان داشت: راهپیمایی خانوادگی در اصفهان و برگزاری مانور فرهنگی دومین حماسه تبیین نقش حماسی زنان در مقابله با تهاجم دشمن و حوزه جنگ نرم در سطح حوزه‌های مقاومت نیز از دیگر برنامه‌ها پیش بینی شده در استان اصفهان است.

وی در ادامه با اشاره به برپایی اردوهای راهیان نور در سال جاری بیان داشت: امسال بیش از 30 هزار دانش‌آموز مقطع دوم دبیرستان به مناطق عملیات جنوب کشور اعزام می‌شوند.

برگزاری بیش از 200 یادواره شهدا در استان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان  با اشاره به اینکه برگزاری یادوارده شهدا و بیان کردن روایاتی از جنگ می‌تواند تاثیر بسزایی در روشن شدن افکار عمومی وبه ویژه جوانان داشته باشد، افزود: در این راستا در هفته دفاع مقدس بیش از 200 یادواره شهید در استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی "ایستادگی دیروز، عزت امروز و تعالی فردا" را شعار هفته دفاع مقدس در سال جاری عنوان کرد و بیان داشت: نیروهای جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان ثابت کردند که می‌توانند با تکه بر ایمان و مجاهدت‌های خود در برابر آخرین تجهیزات و دستاوردهای استکبار جهانی که توسط دیگر کشورهای دنیا نیز حمایت می‌شدند بایستند.

سردار فدا با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های مردمی را می‌توان کلید موفقیت و پیروزی ایران در 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد، افزود: امروز نیز انقلاب اسلامی با پشتیبانی و حمایت مردم و فعالیت‌های بسیجیان روز به روز پله‌های ترقی را طی می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طرح جامع دهکده دفاع مقدس در اصفهان تدوین شده است، اظهار داشت: در سال گذشته بخشی از اعتبار مورد نیاز برای بهره برداری از این محل تامین شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در پاسخ به خبرنگار مهر مبنی بر اینکه مردم اصفهان تا کی با وجود بیش از 23 هزار شهید باید منتظر راه اندازی دهکده دفاع مقدس باشند، گفت: کمبود اعتبار بزرگ‌ترین مشکل عدم راه اندازی و تاخیر در بهره برداری پروژه دهکده دفاع مقدس اصفهان است.

وی ادامه داد: تنگ نظری مسئولان اصفهان نیز به این امر دامن زده است و هم افزایی مورد نیاز در خصوص تامین اعتبارات و اجرای این پروژه وجود ندارد.

راه‌اندازی فاز یک دهکده دفاع مقدس 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

سردار فدا با بیان اینکه بیش از 15 میلیارد تومان اعتبار برای راه‌اندازی فاز یک دهکده دفاع مقدس اصفهان نیاز است، افزود: چنانچه تامین اعتبار این محل تامین شود تا 3 سال آینده شاهد بهره ‌برداری از فاز یک این پروژه خواهیم بود.

وی در ادامه با بیان اینکه استان اصفهان دارای سرمایه‌های عظیم و ظرفیت‌های بالایی برای راه‌اندازی دهکده دفاع مقدس است و نمی‌توان تمام این ظرفیت‌ها را در دهکده دفاع مقدس پیاده کرد، افزود: در این راستا بازسازی برخی از عملیات‌ها با در دسترس بودن امکانات در دیگر نقاط شهر صورت می‌گیرد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران در خصوص روند مبارزه با ماهواره توسط سپاه اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر آسیب‌های ناشی از استفاده از ماهواره روز به روز در جامعه به چشم می‌خورد و سبب از هم گسیختگی خانواده‌ها، کاهش سن اعتیاد، افزایش بزهکاری و افزایش خشونت در جامعه شده است.

وی استفاده ناصحیح از فضای مجازی را نیز از دیگر معضلات جوامع کنونی دانست و افزود: بسیاری از آموزش‌هایی که در فضای مجازی ارایه می‌دهد امنیت جامعه را به خطر می‌اندازد که از آن جمله می‌توان به نحوه ساخت بمب‌های دستی و انواع مواد مخدر صنعتی اشاره کرد.

سردار فدا در ادامه با اشاره به افزایش حضور اتباع بیگانه غیر مجاز در استان اصفهان اظهار داشت: تعداد این افراد در سطح استان اصفهان روز به روز در حال افزایش است و آسیب‌های اجتماعی زیادی را در زمینه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی ایجاد کرده‌اند و ضروری است که مسئولان استان به این امر توجه بیشتری داشته باشند.


۱۳۹۳/۶/۲۴ - ۱۵:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن