تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820791728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامی: باند تهیه و توزیع مواد مخدر در انزلی منهدم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده انتظامی: باند تهیه و توزیع مواد مخدر در انزلی منهدم شد انزلی - ایرنا - فرمانده انتظامی بندرانزلی از شناسایی و دستگیری باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف و ضبط بیش از هشت کیلو ماده مخدر تریاک، در این شهرستان خبر داد.


سرهنگ پاسدار "هرمز عشقی" روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر بندرانزلی در راستای مقابله با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان، ضمن کار اطلاعاتی و تعامل با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان، باند چهار نفره تهیه و توزیع تریاک را شناسایی و دستگیر کرد.
وی در خصوص شیوه عمل این باند تبهکاری گفت: این گروه مواد مخدر را در باک بنزین ماشین جاسازی می کردند و آن را از یکی از استان های جنوبی کشور به شهرستان انزلی می آوردند.
وی افزود: هشت کیلو گرم تریاک بدست آمده از این گروه ضبط و عوامل باند پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی بندر انزلی به خانواده ها هشدار داد: تریاک که شیره گیاه خشخاش است در صورت مصرف سرخوشی گذرا ایجاد می کند که با ادامه مصرف ایجاد وابستگی کرده و فرد به تکرار مصرف وادار می شود.
وی افزود: این ماده مخدر می تواند در انسان سبب مسمومیت حاد و مزمن شده و در صورت دوز بالای مصرفی با ایجاد سردرد و سرگیجه و بروز خواب عمیق، مرگ ناگهانی ایجاد کند.
عشقی با اشاره به اینکه فرد مصرف کننده به مرور از نشاط افتاده و گوشه گیر می شود، گفت: لذا باید خانواده ها با دقت در ارتباطات فرزندانشان، تغییر حالات روحی آنها را نیز مد نظر داشته باشند، تا خدای نکرده فرزندان جوان که هدف اول گروه های تبه کار توزیع مواد مخدرند، دچار این بلای خانمانسوز نشوند.
*کشف انبار کالای قاچاق
فرمانده نیروی انتظامی بندرانزلی همچنین از کشف یک انبار دپوی کالای غیر مجاز و فاقد هولگرام خبر در راستای مقابله با قاچاق کالا خبر داد.
سرهنگ عشقی در این گفت و گو بیان کرد: ضمن هماهنگی با مقام قضایی ، در بازدید از این انبار 302 هزار و 262 قلم کالای قاچاق شامل مواد آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی و لوازم تزیینی خودرو به ارزش ریالی یک میلیارد و 732 میلیون ریال کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی فرماندهی معظم کل قوا بنام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، گفت: در متابعت از منویات رهبری و از آنجا که هر گونه قاچاق کالا به منزله تیشه ای بر پیکر رشد و رونق اقتصادی کشور است و تبعات شوم بیکاری نیرو های جوان و جویای کار را به همراه دارد، نیروی انتظامی با عزمی جدی مبارزه با قاچاق کالا را در دستور کار خود دارد.ک/3
620/7560/ 603


24/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن