تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798383887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محاکمه مرد افغان به اتهام تجاوز به دختر جویای کار |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: محاکمه مرد افغان به اتهام تجاوز به دختر جویای کار
کد خبر: ۴۳۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶ - 15 September 2014


مرد افغان که متهم است به دختری ایرانی تعرض کرده، او را به قتل رسانده و جسدش را مثله کرده است برای بار دوم پای میز محاکمه رفت.

 به گزارش شرق، تابستان سال90 بود که مادر دختری جوان به نام مینا به پلیس خبرداد این دختر گم شده است. او گفت: «دخترم برای کار از خانه بیرون رفت. او قبل از خروج از منزل گفت اطلاعیه‌ای را روی دیوار دیده که نوشته بودند برای کارگاه کمربند‌سازی کارگر می‌خواهند. دخترم اول با آنها تماس گرفت و بعد هم برای کار رفت اما دیگر از او خبری نشد.»

پلیس چند روز بعد جسد مثله‌شده دختری جوان را پیدا کرد و مشخص شد جنازه متعلق به میناست. ماموران با بررسی‌های بیشتر کارگاه کمربند‌سازی را پیدا کردند و زوج افغان را که صاحب آن بودند مورد بازجویی قرار دادند. هرچند این زوج ابتدا همه چیز را انکار کردند اما بعد از مدتی لب به اعتراف گشودند و جزییات جنایت فجیع خود را فاش کردند. زن افغان گفت: «یک روز قبل از حادثه مینا برای کار به کارگاه ما آمد. من انگشتر و گردنبند او را دیدم، فردای آن روز که برای کار آمد با شوهرم نقشه سرقت را کشیدیم. ابتدا شوهرم او را مورد تعرض قرار داد و بعد به قتل رساند و جواهراتش را برداشت. با هم تصمیم گرفتیم جسد را مثله کنیم. سپس جسد را بیرون انداختیم تا ردی از ما نماند.»

این گفته‌ها مورد تایید مرد افغان نیز قرار گرفت و پرونده با صدور کیفرخواست علیه متهم به شعبه 74دادگاه کیفری ‌استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه رسیدگی بعد از اینکه نماینده دادستان در جایگاه حاضر شد و برای هر دو متهم درخواست مجازات کرد مادر مقتول برای بیان درخواست خود به جایگاه رفت. او گفت: «دخترم بسیار پاک و مهربان بود. او برای اینکه کمک‌خرج خانواده باشد، تصمیم گرفت کار کند و متاسفانه به طرز فجیعی کشته ‌شد. من هم درخواست قصاص و مجازات برای هر دو متهم دارم.»

در ادامه مرد افغان در جایگاه حاضر شد. او اتهام قتل را قبول کرد اما گفت به دختر جوان تعرض نکرده‌ است. او گفت: «برای اینکه انگشتر این دختر را بگیرم به سمت او رفتم. دختر جوان مقاومت کرد و من هم او را به قتل رساندم. تجاوز و مثله‌کردن مقتول کار من نبود و این اتهام را قبول ندارم.»

وقتی همسر متهم در جایگاه حاضر شد، گفت: هر دو آنها با هم جنازه را مثله کردند. او گفت: «شوهرم به مینا تجاوز کرد و بعد هم انگشترش را گرفت و ما با هم جسد را مثله کردیم.»

هیات قضات بعد از پایان جلسه محاکمه وارد شور شدند و مرد افغان را به یک‌بار قصاص به جرم قتل عمدی، یک‌بار اعدام به جرم تجاوز و پرداخت دیه به جرم مثله‌کردن جسد محکوم کردند. همچنین زن افغان به حبس و پرداخت دیه محکوم شد. پرونده با اعتراض متهمان به دیوانعالی کشور ارسال شد. قضات دیوان با تایید حکم قصاص مرد افغان و احکام صادره برای همسر وی حکم اعدام و دیه مرد افغان را نقض کردند و خواستار بررسی بیشتر شدند

. روز گذشته متهمان یک‌بار دیگر پای میز محاکمه رفتند و مرد افغان باز هم مدعی شد تجاوزی در کار نبوده و مثله‌کردن جسد هم کار او نیست اما همسرش گفت: «من و شوهرم با هم جسد را مثله کردیم. من پایین تنه و شوهرم بالاتنه مقتول را تکه‌تکه کردیم؛ اینکه به تنهایی چنین کاری کرده ‌باشم، امکان ندارد چون اصلا زورم نمی‌رسید و به کمک نیاز داشتم. شوهرم در مثله‌کردن حضور داشت؛ ضمن اینکه به مقتول تجاوز هم کرد.»

بعد از اینکه وکیل‌مدافع متهم ردیف اول دفاعیات خود را مطرح کرد قضات با شنیدن آخرین دفاع متهم برای صدور رای وارد شور شدند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن