تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803020244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آئین اختتامیه جشنواره اوقات فراغت شهرستان قرچک برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آئین اختتامیه جشنواره اوقات فراغت شهرستان قرچک برگزار شد تهران بزرگ – ایرنا – آئین اختتامیه جشنواره اوقات فراغت شهرستان قرچک با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران برگزار شد .


به گزارش ایرنا ، در این مراسم که شامگاه یکشنبه در کانون ملائک قرچک برگزار شد ، از فعالان برنامه های اوقات فراغت شهرستان تجلیل به عمل آمد.
فرماندار قرچک در این مراسم گفت: قرچک منطقه نوپایی می باشد که در دی ماه سال 91 به شهرستان ارتقا یافت که با توجه به کمبودهای موجود تاکنون برنامه های موفقی به اجرا درآمده است .
علی صادقی افزود: از جمله کارهای ماندگار در این شهرستان ، غنی سازی اوقات فراغت است که بر مبنای سند چشم انداز 20 ساله ترسیم شده بود که متاسفانه در دوره های قبل مغفول واقع شد و امروز به همت مسوولان به خصوص استاندار تهران به جهت خدمت رسانی به قشر نوجوان و جوان در دستور کار قرار گرفته است .
رییس ستاد اوقات فراغت شهرستان قرچک اظهار داشت: جشنواره اوقات فراغت قرچک با مشارکت 17 نهاد و ارگان با برنامه ریزی دقیق و هدفمند معاون سیاسی – انتظامی فرمانداری و اداره ورزش و جوانان به سرانجام رسید تا 22 هزار جوان زیر 20 سال از این برنامه ها بهره مند شوند .
وی ادامه داد : براساس برنامه های تدوین شده مقرر شد برنامه های متنوعی در تمامی مناطق نیز پوشش داده شود تا علاقه مندان به شرکت در برنامه های اوقات فراغت از امکانات موجود استفاده نمایند .
صادقی گفت : بسیاری از برنامه ها بصورت رایگان یا با دریافت مبالغ ناچیز در اختیار عموم قرار گرفت که این امر منجر به استفاده بسیاری از مردم مناطق مختلف شد.
رییس ستاد اوقات فراغت شهرستان قرچک ادامه داد: با همت تمامی مسوولان منطقه ، ستاد اوقات غنی سازی امروز به بار نشسته و خوشبختانه شاهدیم مهارتهای زندگی در این برنامه ها آموزش داده شده است .
فرماندار قرچک گفت : اوقات فراغت کارکردهایی دارد که رفع خستگی ، شکوفایی استعدادها و بسیاری موارد دیگر را شامل می شود ، بنابراین باید بکوشیم با در نظر گرفتن تمامی جوانب این برنامه را بصورت جدی پیگیری و به اجرا درآوریم .
معاون سیاسی – اجتماعی استانداری تهران نیز در ادامه این مراسم با تقدیر از عوامل برگزار کننده اظهار داشت : باید از برگزار کننده این مراسم تقدیر به عمل آورد که چنین جامعه آماری را در برنامه مهم اوقات فراغت گنجانده و به تمامی این عزیزان خدمات ارایه نموده اند .
سید شهاب الدین چاوشی افزود: غنی سازی اوقات فراغت از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید می باشد و تلاش می شود با تدوین راهبردهای مناسب در تمامی مناطق برنامه های جامعی اجرا گردد.
وی تصریح کرد : امروز شاهد حضور جوانانی در این برنامه می باشیم که آینده سازان کشور خواهند بود ، بنابراین باید با فرهنگ سازی مناسب و ایجاد بسترهای لازم آنان را به سوی بهتر شدن سوق داد .
معاون سیاسی – اجتماعی استانداری تهران خاطرنشان ساخت : حمایت و همکاری ارگانها و نهادهای مختلف قطع به یقین باعث ارتقاء کمی کیفی این برنامه ها خواهد شد و همین جا از همه مسوولان خواهم خواست با سهیم شدن در این برنامه ها دین خود را به نظام و انقلاب ادا نمایند .
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک نیز در این مراسم گفت : طی سه ماه تابستان 283 کلاس فرهنگی ، ورزشی و مذهبی در منطقه در دو بخش آقایان و بانوان با پراکندگی مناسب بصورت عادلانه جهت دسترسی آسان به کلاسها در دستور کار قرار گرفت و علاقه مندان با حضور در این کلاسها تابستان به یادماندی را سپری نمودند .
حسین قاسی زاده افزود : بیش از 50 درصد جامعه هدف شامل جوانان زیر 20 سال در این برنامه پوشش داده شدند و از تمامی برنامه های برگزار شده بهره مند شدند .
وی گفت : نظارت مستمر و ارزیابی کلاسها در کنار تایین ادارات برتر از جمله اهدافی بود که به منصه ظهور رسید و هم اکنون شاهد برگزاری پربار اختتامیه ای می باشیم که در طول فصل تابستان به انجام رسیده است .
دبیر جشنواره اوقات فراغت شهرستان قرچک گفت : امسال اجرای برنامه ها با همکاری و مساعدت چندین اداره و ارگان جهت برنامه هایی از قبیل محیط زیست ، صرفه جویی آب و بهداشت در دستور کار قرار گرفت و اجرا شد .
تهرام/7254//1348


24/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن