تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820804363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منزلت نظام جمهوری اسلامی در حوزه بین الملل افزایش یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استاندار مازندران منزلت نظام جمهوری اسلامی در حوزه بین الملل افزایش یافته است ساری- ایرنا- معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه تعامل به جای تخاصم از رویکرد های جدی دولت در روابط سیاسی بین المللی است، گفت: امروز منزلت نظام جمهوری اسلامی در جهان افزایش یافته است.


"علیرضا یونسی " یکشنبه شب در همایش متناظرین و مرتبطین فرمانداران ، شهرداران و شورای اسلامی استان مازندران در محل سالن استانداری افزود: در سیاست داخلی نیز دولت یازدهم بر اساس اعتدال از تمامی نیروهای متعهد از هر جریانی استفاده کرده است.
وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم برای همه مردم است، خاطر نشان کرد: برای رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی دولت حجت الاسلام روحانی از تمامی ظرفیت های نیروی انسانی از هر گروه و حزبی استفاده می کند.
یونسی با بیان اینکه مشکل ضد امنیتی در استان مازندران وجود ندارد، بیان داشت: سرقت خرد و اعتیاد در استان مازندران از مشکلات اجتماعی است که در این خصوص با همکاری دستگاه های مرتبط از جمله نیروی انتظامی برنامه های مختلفی را در دستور کار داریم.
وی به اهمیت جمع آوری افراد معتاد، فروشندگان مواد د مخدر در محلات بد نام و ساماندهی آن در شهرهای مختلف استان اشاره کرد و بیان داشت: تا پایان امسال تمامی محلات پر خطر مازندران پاکسازی و ساماندهی می شوند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران خطا به شهرداران و فرمانداران گفت: امروزه استفاده از امکانات و تجهیزات ضریب امنیت اجتماعی را به صورت چشم گیری افزایش می دهد.
وی با بیان اینکه باید نصیب دوربین های مداربسته در مناطق مهم شهری ، بخش ها و حتی روستا را در مازندران جدی بگیریم، خاطر نشان کرد: با این روش ناامنی در استان به حداقل خواهدرسید.
یونسی از مستندات برگرفته از دوربین به عنوان یک سند واضح برای برخورد با مجرمین یاد کرد و گفت: تا پایان امسال تمامی مراکز مهم شهری استان با مجهز شدن به دوربین ، تحت کنترل قرار خواهد گرفت.
وی در بخش دیگری بر لزوم پاکسازی سواحل شهرهای ساحلی استان مازندران پس از پایان تعطیلات تابستانی تاکید کرد و گفت: هر چند امسال شمار مغروقین بسیار کم شده است، اما در چند روز آینده باید بیشتر مراقب باشیم.
یونسی با بیان اینکه امسال فقط یک نفر در محل اجرای طرح سالمسازی در سواحل مازندرانی خزر جانش را از دست داده است، تصریح کرد: تمامی جان باختگان امسال در دریای خزر در خارج و زمان اجرای طرح جان باختند.
حدود 87نفر تا کنون درسواحل مازندرانی خزر جان خود را از دست دادند.
مازندران 338کیلومتر سالحل در خزر دارد و امسال 94 طرح سالمسازی دریا توسط مسوولان در ساحل استان ایجاد شده است.ک/2
2585/608


23/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن