تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805484247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تودیع و معارفه فرماندار نکا/ 50 درصد اعتبارات شهرستان محقق شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران
تودیع و معارفه فرماندار نکا/ 50 درصد اعتبارات شهرستان محقق شد
نکا - خبرگزاری مهر: رحیم قاسمی طوسی به عنوان فرماندار جدید نکا معرفی و از رحمات فرماندار سابق آن قدردانی شد.



به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی وندوچالی فرماندار سابق نکا عصر یکشنبه در مراسم تودیع خود از تحقق 50 درصد از اعتبارات شهرستان در سال جاری خبر داد و اظهار داشت : دولت یازدهم به عنوان دولت هدفمند آرامش و امیدواری را بر چهره مردم بازگردانده و مسیر پیشرفت ، توسعه و معیشت مردم را درپیش روی خود قرار داده است. وی ساماندهی محله پرخطر عباس آباد را یکی از مهمترین عملکردهای خویش طی دوران خدمت در شهرستان نکا نام برد که در این عملیات 220 کارتن خواب از این محله جمع آوری شد همچنین با همکاری تمامی مسئولین شهرستان پاکسازی و به شهرک مهرگان تغییر یافت.
 
فرماندار سابق نکا با اشاره به بودجه اختصاص یافته در طرح پاکسازی محله عباس آباد تصریح کرد: شش میلیارد و 500 میلیون ریال بابت پاکسازی و ساماندهی محله عباس آباد اختصاص یافت که با وجود چنین بودجه ای زمین جهت ساخت  سالن ورزشی ، بهزیستی ، مدرسه ، پارک و خانه بهداشت در این شهرک محیا شده همچنین  با تعریض کوچه ها و ایجاد 20 حلقه چاه درون این منطقه از انتقال 150 فاضلاب خانگی به جوی ها شهرستان جلوگیری شد.
 
رجبی ساماندهی زیر گذر گلبستان، روشنایی کمربندی، تعریض جاده نیروگاه، احداث و ترمیم زمین ورزشی، بهره برداری از یکهزار و50 واحد مسکونی در مسکن مهر که از این تعدا بیش از 360 واحد متعلق به افراد تحت پوشش در بهزیستی و امداد است، توزیع سه هزار سبد کالا در بین نیازمندان، بر پایی یادواره سرداران به صورت ماهانه و تامین زمین جهت احداث ساختمان بخشداری هزارجریب را از دیگر عملکردهای خود در طی 20 ماه و20 روز خدمت در شهرستان نکا نام برد.
 
وی با اشاره به بودجه سال 92 بیان کرد: از 10 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبارات تملک دارایی شهرستان نکا تنها 8 درصد تخصیص یافت ولی با وجود تمامی این موارد پروژه های فراوانی در نکا به بهره برداری رسید.
 
فرماندار سابق نکا با بیان اعتبارات حوادثی شهرستان افزود: 35 میلیارد ریال اعتبارات حوادثی شهرستان تحقق یافت که در حوزه های جاده های رانشی بخش هزار جریب ، پل ابچین و غیره  هزینه شد.
 
رجبی ادامه داد: تاکنون 50 درصد از اعتبارات شهرستان نکا تخصیص یافت که هم اکنون در خزانه دولت وجود دارد.
 
وی با اشاره به عدم تعطیلی کارخانجات نکا متذکر شد: خوشبختانه با همفکری ،  مشارکت مدیران و دستگاه های اجرایی هیچ یک از کارخانجات تعطیل نمانده و در همین راستا طی هفته دولت 36 پروژه عمرانی، خدماتی و بهداشتی با اعتبار 23 میلیارد و800 میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
 
رحیم قاسمی طوسی فرماندار جدید نکا نیز در ادامه اظهار داشت: باید در جهت خدمات رسانی و ایجاد فرصت های مناسب زمینه های توسعه را درشهرستان فراهم کنیم.
 
وی انتخاب شدن به عنوان فرماندار شهرستان نکا را به عنوان افتخار برای خویش قلمداد کرد و تصریح کرد: امیدوارم بتوانم طی دوران خدمت به مردم با استفاده از تعالیم دینی و توکل به خدا گام های موثری جهت فرهنگ شهرستان بردارم.
امام جمعه در ادامه این مراسم گفت: شهدا در مسیر استقرا نظام و ولایت حاکم در آن خون بهای فراوانی را متحمل شدند تا این انقلاب به پایداری و ماندگاری برسد. حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی با اشاره به ولایت الهی بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل تا کنون براساس ولایت الهی عمل کرده است. امام جمعه نکا رمز موفقیت در عملکردها را امضای ولایت الهی دانست و بیان داشت: اگر می خواهیم در دوران های خدمت به نظام موفق واقع شویم همواره خود را تحت اوامر ولایت الهی و به عنوان اولویت کارها از آن استفاده کنیم.
 
وی اضافه کرد: اگر غفلت و نسیان در درون مدیران رخنه نکند و با تفکر خدایی ومردمی فعالیت های خویش را انجام دهند قطعا براحتی می توانند مشکلات مهمتر وپروژه های ملی را از پیش روی خویش بردارند.
 
امام جمعه نکا خطاب به فرماندار جدید گفت: آقای طوسی قطعا به دلیل بومی بودن و همچنین برخورداری از پایه های ایثار و شهادت قطعا بار مسئولیت و انتظارات مردم را نسبت به خویش افزایش داده است لذا باید با قوت همانند فرماندار سابق خواسته ها و مشکلات مردم شهرستان را برطرف کند.
 
لائینی ادامه داد: آقای طوسی قطعا با درایت و ارتباطاتی که با مسئولین سطح استان دارد می تواند از همه معبرهای سخت شهرستان عبور کند لذا  در این راستا باید با توجه به دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری اعمم از سیاست های اقتصاد مقاومتی ، سیاست های جمعیت و سلامت، توصیه های شهدا و شعار دولت تدبیر و امید اعتدال را در سطح شهرستان حکمفرما کند.
 
وی ابراز داشت: دولت یازدهم به عنوان دولت مثبت به دنبال ایجاد فضایی امن و آرام برای مردم است لذا فرماندار جدید شهرستان باید با توجه بر معیار ومقیاس شعار دولت یازدهم تدبیر و امید را در شهرستان ایجاد کند.
 
امام جمعه نکا فرماندار را به عنوان پدر مادی شهرستان برشمرد که باید ماشین اداری شهرستان را روان کند چرا که اگر ادارات کند و روان نباشند قطعا مشکلات فراوانی بر شهرستان حاکم می شود
 
محمد رضا غلامی رئیس شورای اسلامی شهرستان نکا تغییر دولت ها و جابه جایی مدیران را از جمله زیبایی ها و یکی از زمینه های امیدواری مردم به شرایط اسیاسی دانست.
 
وی افزود: توسعه سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی و لزوم خدمات رسانی به مردم در سطح جامعه از مهمترین مقوله ها و نیازهای نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید.
 
غلامی در پایان ضمن تقدیر و تکریم از زحمات 20 ماه و20 روزه رجبی فرماندار سابق شهرستان، ماندگار دانستن زحمات و خدمت ایشان را از جمله سرلوحه های ارزنده برای مدیران شهرستان تداعی کردو همچنین  برای فرماندار جدید رحیم قاسمی طوسی توجه به خدمات و سایر پروژهای در دست اقدام و همچنین حفظ و توجه به فرهنگ نکا جهت پیشرفت شهر و ارتقای منافع شهر را خواستار شد.



۱۳۹۳/۶/۲۳ - ۲۰:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن