تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819205233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپایی جشنواره فرهنگی هنری اقوام ایرانی در مناطق 22 گانه پایتخت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خبر داد: برپایی جشنواره فرهنگی هنری اقوام ایرانی در مناطق 22 گانه پایتخت تهران بزرگ - ایرنا - معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از اجرای جشنواره فرهنگی هنری اقوام ایرانی در مناطق 22 گانه پایتخت در قالب طرح «داستان تابستان» برای شهروندان پایتخت خبر داد.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حجت الاسلام میثم امرودی گفت: همایش فرهنگی استان ها (اقوام ایرانی) در 6 بخش آداب و رسوم، سوغات و پوشاک، جاذبه های فرهنگی، جلوه های ایثار، مشاهیر و بزرگان و نقش ملی و انقلابی از 16 تا 29 شهریور پذیرای شهروندان تهرانی است.

وی افزود: در این همایش ها اقوام مختلف به منظور آشنایی شهروندان با خرده فرهنگ ها و بسترهای فرهنگی ایرانی و احیای آنها، گزیده فرهنگ، آداب و رسوم، سنت ها و باورهای ارزشی، خوراک، پوشاک و آیین های مختلف قومی را در یک قالب نمایشی اجرا خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: از جمله برنامه های این بخش معرفی و اجرای زنده ی این آداب و رسوم و نیز برپایی نمایشگاه های مختلف خواهد بود تا شهروندان هر منطقه به طور جامع نسبت به آداب و رسوم اقوام ایرانی آگاهی های لازم را کسب کنند.
وی با اشاره به برگزاری همایش فرهنگی استان ها، شهدا، مشاهیر و بزرگان ادامه داد: مدیریت شهری مصمم است با بهره گیری از ظرفیت ویژه برنامه های داستان تابستان در مناطق 22 گانه تهران، این مشاهیر و بزرگان را با تفکیک اقوام به مردم معرفی نموده تا بالندگی و افتخار اقوام و نیز اصالت آنها بیش از پیش حفظ و حراست شود.
وی ادامه داد: همچنین معرفی و پرداختن به شهدای گرانقدر اقوام ایرانی در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و استکبار ستیزی که هر کدام پرچمدار وحدت در سایه ی پرمهر ایران اسلامی بودند و یادآوری ایثار و رشادت های مرزنشینان بسیجی که مردانه در مقابل تهاجم ناجوانمردانه دشمن ایستادند و سالهای عمر خویش را در سختی های پس از جنگ صرف بازسازی و آبادانی ایران کردند نیز از دیگر اهداف و رویکردهای این جشنواره به شمار می رود.

تهرام*564*2079


23/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن