تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805442069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزاران نوع مفسده ازطریق ماهواره و فضای مجازی به جامعه ارسال می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون اول قوه قضاییه: هزاران نوع مفسده ازطریق ماهواره و فضای مجازی به جامعه ارسال می شود کرمانشاه - ایرنا - معاون اول قوه قضاییه از ارسال روزانه هزاران نوع مفسده ازطریق شبکه های ماهواره ای و فضاهای مجازی به درون خانه ها و جامعه ، اظهار نگرانی کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام "غلامحسین محسنی اژه ای "روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید دادگستری کرمانشاه که در تالار انتظار برگزار شد، افزود: امروز توسعه اینترنت و فضاهای مجازی حتی به کودکان سه و چهار ساله هم سرایت کرده و ذهن این بچه ها در معرض بسیاری از آسیب های ناشی از این گونه فضاهاست.
وی تاکید کرد که نباید به بهانه اینکه امکان بهداشتی کردن فضای مجازی و ماهواره ای را نداریم، از این خطر بزرگ غافل شویم زیرا ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی بارها دست به انجام کارهای بزرگ و ظاهرا ناشدنی زده و در این رابطه هم با اتکای به توانایی های داخلی و زیرساخت های ملی و بهره گیری از فناوری های جدید باید محصولی بهداشتی، سالم و ارزان قیمت به جامعه تحویل دهیم.
اژه ای همچنین به بند اول از ماده سوم قانون اساسی در مورد وظیفه حکومت اسلامی برای فراهم ساختن محیطی مساعد برای رشد فضائل اخلاقی را یادآور شد و گفت: برای رسیدن به این هدف هم کارهای ایجابی لازم است و هم کارهای سلبی و نمی توان یکی از این دو ابزار را نادیده گرفت.
معاون اول قوه قضاییه اظهار کرد: علاوه بر اینکه کارهای مثبت و خدمات ارزنده باید ارایه و انجام شود، لازم است موانع و مزاحمت ها را نیز از میان برداشت به عبارتی برای رسیدن به محیط مساعد توام با رشد فضائل اخلاقی باید معروف ها را بسط و گسترش داد و از منکرات هم جلوگیری شود که این مهم از وظایف حکومت هاست.
اژه ای ایجاد شغل، تامین مسکن برای آحاد جامعه و فراهم سازی زمینه تعلیم و تربیت برای همگان را از مهمترین وظایف دولت ها بعنوان قوه مجریه برشمرد و افزود: قوه قضاییه هم مکلف است امنیت قضایی آحاد جامعه را تامین کند و همه مفسدین و مجرمین را شناسایی و مجازات و در نهایت عدالت و حق را در جامعه بسط و گسترش دهد.
وی، تبدیل ایران امروز در معادلات جهانی به یک قدرت بزرگ منطقه ای را یادآوری کرد و گفت: این دستاورد بزرگ مرهون پشتوانه ملت و ایمان راسخ آنان در نظام اسلامی تحت هدایت ولی فقیه است.
اژه ای افزود: مردم ایران هر روز در صحنه های مختلف و عرصه های گوناگون در حال جهاد و مقاومت هستند لذا خادم چنین ملتی بودن واقعا مایه افتخار است و اینکه در زیر چتر ولایت فقیه داریم نفس می کشیم نیز جای بسی شکرگذاری به درگاه خداوند دارد.
وی گفت: قدرت امروز نظام اسلامی در جهان باعث شده که علاوه بر اینکه انقلاب ما صادر شده، به نوعی همه نهضت های به پاخاسته و بیداری اسلامی نیز از الگوی جمهوری اسلامی پیروی می کنند و همین رویه است که سیاستمدار مطرح غرب یعنی هنری کیسنجر از تبدیل ایران به قدرتی ممتاز در آینده سخن می گوید.
وی همچنین استقامت و رشادت های مردم کرمانشاه در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی را ستود و گفت: مردم این دیار به خصوص در دوران جنگ هشت ساله همواره در تیررس دشمن بودند ولی لحظه ای از مقاومت دست بر نداشتند.
معاون اول قوه قضاییه همچنین از تلاش و زحمات رییس کل سابق دادگستری استان کرمانشاه قدردانی و برای او در منصب جدیدش آرزوی موفقیت کرد و به رییس کل جدید هم توصیه هایی از جمله تعامل نیک با مردم و ارباب رجوع، تعامل با همکاران دستگاه قضایی و نیز ارتباط مفید با اعضای شورای تامین داشت.
وی همچنین به رییس کل جدید گفت که در امور و کارهایش همیشه از اصل مشورت غافل نشود و در اجرای احکام با رفتارهای بازدارنده جدیت به خرج دهد.
در این مراسم "محمد رضا عدالتخواه" بعنوان رییس کل جدید دادگستری استان کرمانشاه معرفی و از زحمات رییس کل سابق (حجت الاسلام علی مظفری) که از این پس رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی خواهد بود، قدردانی شد.
571/567 / 1539


23/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن