تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820068614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صندوق توسعه موفق ترین تشکل در بخش کشاورزی استان قزوین


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین کشاورز:
صندوق توسعه موفق ترین تشکل در بخش کشاورزی استان قزوین
قزوین- خبرگزاری مهر: سرپرست جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: صندوق توسعه بخش کشاورزی موفق ترین و تاثیرگذارترین تشکل در بخش کشاورزی است که خدمات قابل توجهی به کشاورزان و بهره برداران استان ارائه کرده است.



به گزارش خبرنگار مهر، مجمع عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان قزوین ظهر یکشنبه با حضور اعرابی نماینده شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه کشاورزی کشور، منصور بازدار مدیر عامل و علی اکبر متقی رئیس هیئت مدیره صندوق توسعه بخش کشاورزی استان و اعضاء 45 تشکل زیربخش کشاورزی استان در سالن باغستان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد.

کوروش کشاورز در این مراسم گفت:خوشبختانه با عملکرد بسیار موفق این تشکل می توان گفت صندوق توسعه یکی از موفق ترین و بهترین تشکل های بخش کشاورزی است که توانسته موفقیت های خوبی را کسب کند و کمک بهره برداران باشد.

وی افزود: سیاست گذاری درست و لیاقت و مدیریت خوب مسئولان صندوق از عوامل موفقیت در کار صندوق توسعه کشاورزی بوده و توانمندی این تشکل به گونه ای است که می تواند مسئولیت های بیشتری را نیز بر عهده گیرد.

کشاورز بیان کرد: در حالی که سهم بخش کشاورزی از تولید ناخالص داخلی در آمریکا 40 درصد و کره جنوبی 60 درصد است این میزان در کشور ما 14 درصد است که راضی کننده نیست و می تواند سهم بیشتری به این حوزه اختصاص داده شود.

این مسئول گفت: تشکل های کشاورزی می توانند با ایده های جدید، ابتکاری و تشکیل اتاق فکر زمینه ارتقاء کیفی فعالیت های صندوق را فراهم کنند زیرا افراد توانمندی در این صندوق عضویت دارند که قادرند به اهداف این نهاد کمک کنند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآورشد: هرگز تفکر و اهداف اولیه صندوق نباید در روند کار فراموش شود بلکه در کنار وظایف انجام شده لازم است به توسعه کارها نیز بیندیشیم.

کشاورز اظهارداشت: خدمات صندوق بیمه محصولات کشاورزی هم می تواند به صندوق توسعه منتقل و واگذار شود تا کارها تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد و کشاورزان و بهره برداران راحت تر بتواند از تسهیلات و خدمات فنی و مالی دولتی استفاده کنند.

وی بیان کرد: اگر صندوق توسعه بخش کشاورزی قدرتمند تر و تایثرگذار تر شود می تواند به توسعه بخش کشاورزی کمک کند که تحت پوشش قرار گرفتن خدمات بیمه محصولات کشاورزی در مجموعه صندوق توسعه کار ارزشمندی است که با پیگیری قانونی می توان آن را عملیاتی کرد.

کشاورز گفت: در این صورت صندوق می تواند مانند ذیحساب تسهیلات را بخوبی و راحت تر بین کشاورزان و بهره برداران توزیع کند و از بوروکراسی و پیچ و خم اداری نیز بکاهد. در پایان این جلسه قرار است اعضاء جدید هیئت مدیره با رای گیری اعضاء تعیین شوند.  


۱۳۹۳/۶/۲۳ - ۱۳:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن