تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820827271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیروی انتظامی برای تحقق اهداف خود به مشارکت مردم نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار بهار: نیروی انتظامی برای تحقق اهداف خود به مشارکت مردم نیاز دارد همدان - ایرنا - فرماندار بهار گفت: نیروی انتظامی برای تحقق اهداف خود به مشارکت مردم در عرصه های مختلف نیاز دارد.


به گزارش ایرنا "محسن مرادی پناه" شامگاه شنبه در آیین معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بهار افزود: نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند به صورت مقتدر عمل کند و مداخله مردم در تثبیت این نظام و حضور مردم در عرصه های مختلف را نمی توان نادیده گرفت.
وی اضافه کرد: پلیس مظهر اقتدار یک کشور و نماد نظم و انضباط در نظام جمهوری اسلامی است و بدون وجود پلیس نظم و امنیتی در کشور حکم فرما نخواهد بود .
مرادی پناه افزود: نیروهای انتظامی باید ابزارهای لازم را برای انجام خدمات خود در اختیار داشته باشند و بر این اساس دو زمین در مهاجران و آبرومند در اختیار نیروی انتظامی برای ایجاد پاسگاه و کلانتری مورد نیاز شهرستان بهار قرار داده شده است.
فرمانده انتظامی استان همدان نیز گفت: مردم پشتوانه بزرگ اجتماعی برای پلیس هستند و بدون تعامل و همکاری مردم، پلیس نمی تواند به تنهایی امنیت را برقرار کند.
سردار " حاجی محمد مهدیان نسب" افزود: شهرستان بهار در سال های گذشته پایلوت انتظام بخشی بود که در این طرح پروانه کسب، پروانه تاکسی، عفاف و حجاب، کمربند و کلاه ایمنی و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی مد نظر قرار گرفت.
وی اضافه کرد: امسال 90 درصد از سرقت های شهرستان بهار کشف شده است که بالاتر از میانگین استانی است و وقوع و پیشگیری از سرقت در بهار 20 درصد کاهش داشته است که نشان دهنده اقدامات خوب فرهنگی است.
سردار مهدیان نسب با اشاره به کسب رتبه برتر کشور توسط پلیس آگاهی استان گفت: در بخش پلیس آگاهی، کارآگاهان این استان در غرب کشور نمونه هستند و در بخش اقتصاد در مبارزه با کالای قاچاق در بین 16 استان رتبه برتر را کسب کرده است که بیانگر توانمندی پلیس و رویکرد عملیاتی آن است.
وی از افتتاح شش کلانتری و پاسگاه در یکسال گذشته در استان همدان خبر داد و گفت: به زودی دو کلانتری در شهر همدان افتتاح خواهد شد تا فاصله بین مردم و پلیس کمتر شود و ایجاد کلانتری مهاجران در برنامه عمرانی قرار دارد.
وی اظهار کرد: برای ارتقای طرح ترافیک 30 نقطه در استان شناسایی و 24 نقطه اصلاح شده است که در شهرستان بهار نیز باید نقاط حادثه خیز اصلاح شود.
امام جمعه بهار نیز با بیان اینکه نیروهای انتظامی چشمان بیدار جامعه هستند و برقراری امنیت مدیون وجود آنان است گفت: نیروهای انتظامی در چارچوب قانون باید به گونه ای رفتار کنند که به مردم نزدیک تر شوند و تکیه گاه امنی برای مردم باشند.
حجت الاسلام "حبیب الله حاتم نیا" اضافه کرد: دشمنان از هر حربه ای برای مقابله با ایران اسلامی وارد شده که تاکنون با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و نیروهای نظامی و انتظامی تمام توطئه ها خنثی شده است.
در این آیین از خدمات سرهنگ "رضا زارعی" تقدیر و سرهنگ "جمشید باقری" به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان بهار معرفی شد.
شهرستان بهار با 120 هزار نفر جمعیت در 15 کیلومتری شهر همدان قرار دارد.
576/7523


23/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن