تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820122342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمینه اشتغال زندانیان در حوزه کشاورزی آذربایجان شرقی فراهم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: زمینه اشتغال زندانیان در حوزه کشاورزی آذربایجان شرقی فراهم شد تبریز - ایرنا - تفاهم نامه همکاری در راستای ارتقای کمی و کیفی مهارت آموزی و اشتغال به کار زندانیان ما بین اداره کل زندانها و سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی منعقد شد.


کریم مهری، رییس سازمان جهادکشاورزی استان در این آیین گفت: این تفاهم نامه در راستای ارتقاء دانش علمی و عملی مددجویان و ایجاد زمینه های اشتغال و جلوگیری از تبعات بیکاری در جامعه منعقد شده است.
به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، وی افزود: فراهم کردن زمینه های مشارکت و همکاری با هدف کاهش تکرار جرایم و مراقبت بعد از خروج زندانیان و استفاده بهینه از امکانات موجود و تقویت تعامل از اهداف این تفاهم نامه است.
مدیرکل امور زندان های استان نیز گفت: سعی می کنیم تا پتانسیل های بالقوه زندانیان را به بالفعل تبدیل کرده و با اجرای برنامه های اصلاح و تربیتی که وظیفه ذاتی سازمان زندانهاست از بدو ورود زندانیان، این برنامه ها را عملیاتی کنیم.
میرعلی اکبر بنی هاشمی افزود: باید با آگاه سازی و فرهنگ سازی سعی شود تا تفکرات غلط جامعه به زندان و زندانی را تغییر داد.
وی ادامه داد: این امر مستلزم عزم همگانی است تا بستر فرهنگ برای تغییر دیدگاه جامعه برای زندانیان به خصوص زندانیان آزاد شده فراهم شود.
بنی هاشمی گفت: اشتغال در زندان اثر مثبتی در بالا بردن روحیه زندانیان دارد و با ایجاد بستر کار در داخل زندان علاوه بر حرفه آموزی و درآمد روزمره، روحیه زندانیان را زنده نگه می داریم.
وی اظهار کرد: برای اشتغال زندانیان نیاز به همکاری و مساعدت دیگر دستگاه ها همچون سازمان جهاد کشاورزی هستیم که با در اختیار گذاشتن اماکن و اساتید مجرب کار و برنامه ریزی لازم می توانند در این امر ما را مساعدت کنند.
6120/245


23/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن