تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813054466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده شهرکرد:اجرای مصوبات سفر هیات دولت به استان همت مسئولان را می طلبد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده شهرکرد:اجرای مصوبات سفر هیات دولت به استان همت مسئولان را می طلبد شهرکرد - ایرنا- نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت:تحقق کامل مصوبات سفر هیات دولت به استان چهارمحال وبختیاری به همت و پیگیری مسئولان دستگاه های جرایی نیاز دارد.


به گزارش ایرنا، رئیس جمهوری و هیات دولت نیمه نخست مردادماه سال جاری در قالب ششمین سفر استانی به استان چهارمحال وبختیاری سفر کردند.
رییس جمهوری در این سفر از اجرای 79 طرح در استان چهارمحال و بختیاری طی سال جاری و سال 93 در زمینه های مختلف با سرمایه ای بیش از 206 میلیارد تومان خبر داد.
بر اساس وعده رئیس جمهوری، طرح اتصال راه آهن اصفهان به اهواز از طریق استان چهارمحال و بختیاری نیز با هزینه ای بیش از یک میلیارد دلار اجرا می شود.
تهیه طرح جامع گردشگری چهارمحال وبختیاری تا پایان سال جاری و تکمیل فاز نخست فولاد استان در سال 94 از دیگر مصوبات سفر هیات دولت به استان بود.
"سیدسعید زمانیان دهکردی" نیز روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت:اجرای کامل این مصوبات به همکاری و هماهنگی مسئولان و پیگیری آنان در وزارتخانه ها و سازمان ها در مرکز نیاز دارد.
عضو مجمع نمایندگان مردم چهارمحال وبختیاری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل کمیته پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان، افزود:این کمیته با مشارکت استاندار، معاونان وی، نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه های اجرایی تشکیل شده است.
زمانیان دهکردی ادامه داد:وظایف دستگاه های حقوقی در این کمیته مشخص و ابلاغ شده است و هرکدام باتوجه به مسئولیت خود، برای تحقق کامل مصوبات این سفر اقدام می کنند.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی از تصویب تهیه طرح جامع گردشگری چهارمحالل وبختیاری تا پایان امسال به عنوان یکی از دستاوردهای این سفر یاد کرد و افزود:رونق گردشگری، توسعه همه جانبه استان را به همراه دارد.
وی با تاکید بر رایزنی مدیران دستگاه های اجرایی استان با وزارتخانه ها برای جذب بودجه های ابلاغی از سوی دولت، گفت:باید با همکاری و ارتباط مطلوب با وزارتخانه ها برای جذب اعتبارات ملی در راستای تکمیل پروژه ها اقدام کرد.
547


23/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن