تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804297202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی درمازندران برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی درمازندران برگزار می شود ساری - ایرنا - دبیر اجرایی جشنواره استانی ˈرسانه ، نظم و امنیت عمومیˈ گفت: امسال به منظور افزایش احساس امنیت اجتماعی، فرماندهی انتظامی مازندران در نظر دارد جشنواره ای را با همین مضمون با همراهی و همکاری اصحاب رسانه و فرهیختگان حوزه قلم و اندیشه در استان برگزار کند.


سرهنگ دوم "عارف بابایی"روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری این جشنواره در زمستان امسال و اهدای جوایز نفیس به شرکت کنندگان ، افزود: با توجه به بازتاب مطلوب جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی که در سال گذشته در سطح ملی در مازندران برگزار شد ، امسال نیز این جشنواره برگزار می شود.
به گفته وی علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا 15 آذر ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی اظهارداشت: علاقمندان می توانند آثار خود در بخش های "خبر"، "تیتر"، عکس"،"مصاحبه" و "گزارش خبری و غیر خبری" که در رسانه های مکتوب شامل "روزنامه ها ، هفته نامه ها و گاهنامه ها" و مجازی شامل "خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی" به چاپ رسیده است را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی گفـت: تمام روزنامه نگاران، مدیران مسئول، نویسندگان، خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری ، مصاحبه گران و گزارشگران، دانشجویان حوزه رسانه می توانند آثار منتشر شده خود ویژه استان،در بازه زمانی دو ساله "15 آذرماه 91 تا 15آذر 93" را به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی افزود: آثاری در جشنواره شرکت داده می شود که در فاصله زمانی یاد شده در یکی از نشریات سراسری، محلی، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی که دارای مجوز انتشار و فعالیت هستند، منتشر و یا به چاپ رسیده باشد.
وی زمان برگزاری مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان را اسفندماه سال جاری ذکرکرد و گفت: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.festival.police.ir مراجعه کنند.
وی گفت: دبیرخانه جشنواره به آدرس مازندران، ساری ، انتهای بلوار ارتش ، جنب پل شهید سردار نبوی ، معاونت اجتماعی، اداره اطلاع رسانی - دبیرخانه رسانه و نظم و امنیت عمومی با شماره تلفن 2182322 با پیش شماره 011 و پست الکترونیکی [email protected] آماده دریافت آثار ارسالی است.
دبیر اجرایی جشنواره رسانه ، نظم و امنیت عمومی در مازندران هدف از برپایی این جشنواره را "تقویت بسترها و زمینه های رسانه ای نظم و امنیت عمومی"، "بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه ها و تقویت سهم رسانه ها در پیشگیری های اجتماعی ذکرکرد.
سرهنگ بابایی ظرایف روان شناختی نشر و تحلیل اخبار حوادث و رخ دادها ، ابعاد جامعه شناختی تهیه ، تدوین و انتشار اخبار اجتماعی، کنش وری رسانه ها در حیطه ترویج قانونگرایی و نظم پذیری را از جمله موضوعات و محورهای در نظر گرفته شده در جشنواره رسانه ، نظم و امنیت عمومی بیان کرد.
وی ادامه داد: ساز و کارهای رسانه ای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی، سهم و نقش رسانه ها در ارتقای تعامل پلیس و مردم ، قانونگرایی و خود مراقبتی در مقابل جرایم و آسیب های اجتماعی ، نقش مردم در پیشگیری از سرقت و ترافیک و نظم اجتماعی از دیگر محور ها و موضوعات این جشنواره است.
وی گفت: برخی از محورها و موضوعات این جشنواره بر اساس موضوعات تدوین شده از سوی ناجا به استان ابلاغ شده و برخی دیگر موضوعات و محورهایی است که با تدابیر فرمانده انتظامی استان و بر اساس اولویت های سال و اولویت های اجتماعی استان تدوین شده است که در این جشنواره به آن پرداخته می شود.
وی افزود: این جشنواره با همکاری ادره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان، صدا و سیمای مرکز مازندران، روابط عمومی استانداری ، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری ، حوزه هنری استان و بانک قوامین برگزار خواهد شد.ک/3
2501/506


23/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن