تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821027865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمدن اسلامی در معرض هجمه های فرهنگی دشمن قرارگرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران: تمدن اسلامی در معرض هجمه های فرهنگی دشمن قرارگرفته است تهران بزرگ-ایرنا-معاون سیاسی، اجتماعی استاندارتهران گفت: تمدن اسلامی امروز در معرض خطر هجمه های فرهنگی قرار گرفته است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سید شهاب الدین چاوشی عصرشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران اظهار کرد: نگران تکرار سقوط فرهنگ و تمدن ایرانی- اسلامی هستیم.
وی با بیان این مطلب که همانگونه که دشمن از طریق هجوم فرهنگی و رواج بی بند و باری غیرت جامعه اسلامی اسپانیا را در قرون گذشته هدف قرارداد تصریح کرد:تمدن اسلامی امروز در معرض خطر هجمه های فرهنگی قرار گرفته است.
چاوشی تاکید کرد:بازسازی تمدن نوین اسلامی مستلزم نگرش نوینی در رفتارهای فرهنگی و اخلاقی جامعه است.
معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران بیان کرد: متولیان امور دینی باید نقش کلیدی خود را در اصلاح فرهنگ عمومی جامعه ایفا کنند و دین جایگاه واقعی خود را در ساختار فرهنگ عمومی بازیابد.
وی تاکید کرد: برداشت های سلیقه ای از دین و احکام شریعت و توجه صرف به ظواهر شریعت حقیقت دین و معرفت دینی را نباید تحت الشعاع قرار دهد.
چاوشی با تاکید بر این مطلب که امروز از خطر نرم افزارهای ارتباطی و سایت های مجازی تولیدی غرب فقط با فیلتر نمی توان جلوگیری کرد اظهار کرد:باید راهکارهای استفاده صحیح از ابزارهای جدید ارتباطی را با نگرش مبتنی برفرهنگ ایرانی اسلامی کارشناسان بررسی و جستجو کنند.
تهرام564/9977


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن