تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813575813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرحهای توسعه اشتغال در مازندران شناسایی شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران بابایی کارنامی:
طرحهای توسعه اشتغال در مازندران شناسایی شود
ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از بانکها خواست تا برای توسعه اشتغال استان طرحهای اشتغالزا را شناسایی کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی کارنامی بعد از ظهر شنبه در نشست کارگروه اشتغال اظهار داشت: تمامی بانکهای عامل گزارش عملکرد پرداخت تسهیلات اشتغال خود را تا پایان شهریور ماه به 100 درصد برسانند. مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: بانک تجارت در پرداخت تسهیلات اشتغال اعتبار خود را صفر کرده و در این زمینه عملکرد خوبی داشته است و از مجموع اعتبار 10 میلیارد تومان اختصاص داده شده به بانک تجارت 10 میلیاردو 30 میلیون تومان برای طرح های اشتغال منظور شده که عملکرد بسیار خوبی را ارائه داده است.
 
بابایی گفت: تمامی این طرحها سرمایه ثابت برای اشتغال بوده و 3 طرح نیز از صندوق توسعه که شامل توسعه مرغ کاله، مرغ گوشتی بادله و سیمان مازندران بوده که هنوز در تهران در بخش کارشناسی قرار دارند.
 
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در زمینه خود اشتغالی 13 میلیارد تومان به بهزیستی و 39 میلیارد تومان به کمیته امداد از بانک تجارت اعتبار اختصاص داده شده است.
 
وی در بخش دیگر افزود: کلیه بانکها می توانند برای توسعه و اشتغال طرحها را شناسایی کنند و در 6 ماهه اول امسال از چگونگی رقم و ریال مورد نیاز و تعداد اشتغال و نحوه کار به کارگروه ارائه دهند.
 
احمدی مدیرکل امور هماهنگی و اقتصادی و بین‌الملل استانداری مازندران نیز در این نشست گفت: یکی از آسیبهای جدی در زمینه اعطای تسهیلات عدم قبول محل طرح به عنوان وسیقه است که اگر بانکها در این زمینه سخت گیری داشته باشند بنگاههای زود بازده ضربه بدی خواهند خورد.
 
سیدمصطفی موسوی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی نیز در این نشست گفت: 80 طرح در شهرکهای صنعتی وجود دارد که با 80 درصد سرمایه گذاری به بهره برداری می رسند.
 
موسوی گفت: پیشرفت فیزیکی این طرحها خوب بوده و تکمیل شده است که با بهره برداری از ماشین آلات مورد نیاز این واحدها به بهره برداری خواهند رسید.
 
وی افزود: طرحهای ما به خاطر عدم همکاری بانکها و تاخیر در پرداخت تسهیلات بسیار معطل مانده اند.
 



۱۳۹۳/۶/۲۲ - ۱۷:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن