تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820646793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت اصلی سازمان تجهیز و نوسازی مدارس است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان ترابی زاده:
تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت اصلی سازمان تجهیز و نوسازی مدارس است
زنجان -خبرگزاری مهر: معاونت فنی و نظارت سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: اولویت های اصلی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور تکمیل پروژه های نیمه تمام است.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین  ترابی زاده ظهر شنبه در مراسم تودیع معارفه سازمان نوسازی مدارس افزود: امروزه کشور های توسعه یافته به دو مقوله آموزش و سلامت توجه زیادی می کنند.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی به امر آموزش توجه زیادی کرده است ادامه داد: اساس وجودی مسئولان درسازمان نوسازی، ارائه خدمات به آموزش و پرورش است.

معاونت فنی و نظارت سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور، با بیان اینکه خیرین نقش مهمی در توسعه ساخت و مرمت فضاهای آموزشی در کشور دارند، توسعه مشارکت خیرین در نوسازی مدارش را مورد تاکید قرار داد و افزود: فعالیت خیرین بدون هیچ رابطه اداری، به آموزش و پرورش در آماده سازی مدارس یاری می کنند.

ترابی زاده با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز به عنوان الگوی برجسته همراه نظام آموزش هستند، افزود:در تکمیل پروژه های دولتی،خیرین به کمک تکمیل پروژه های دولتی آمدند.

وی به مصوبات تایید شده در سال 85 اشاره کرد و افزود: در بخش فنی و مقاوم سازی مدارس اتفاقات مطلوبی طی 8 سال اخیر افتاده است.

معاونت فنی و نظارت سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور، با تاکید بر معماری مدارس و توجه به بازسازی، گفت: متاسفانه امروزه در سخت افزاری و زیباسازی مدارس تلاش زیادی صورت نگرفته و مسئولان به نشاط مدارس اهمیت خاصی نمی دهند.

ترابی زاده متناسب سازی مدارس در آموزش و پرورش را یک اصل دانست و بیان داشت: امروزه یک مدارس بدون آزمایشگاه، نمازخانه و سالن ورزشی یک مدرسه ناقص محسوب می شود.

وی فضای آموزشی استان را کاملا علمی و کارشناسی دانست و اظهار کرد: استان زنجان در نوسازی مدامرس رتبه دومکشوری را کسب کرده و در ارتقا کیفی، سیر تکاملی خود را پیدا می کند.

معاونت فنی سازمان نظارت نوسازی اولویت های جدیدرا در تکمیل پروژه های نیمه تمام گفت و افزود: 5 هزار و 400 پروژه نیمه تمام درسطح کشور وجوددارد که با تخصیص 80 درصد اعتبارات در تکمیل پروژه ها همکاری کرده و اقدام به انجام پروژه های جدید نکنند.


۱۳۹۳/۶/۲۲ - ۱۶:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن