تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813033379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسکو اقدامات تلافي جويانه عليه تحريم ها انجام مي دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۴۲ب.ظ)
مسکو اقدامات تلافي جويانه عليه تحريم ها انجام مي دهد پوتين گفت: هدف از تحريم‌هاي جديد غرب عليه روسيه بر هم زدن تلاش‌هاي صلح در شرق اوکراين است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، ولاديمير پوتين، رئيس جمهوري روسيه، با اشاره به تحريم‌هاي جديد غرب عليه کشورش تهديد کرد که مسکو در حال بررسي اقدامات تلافي‌جويانه است.
بر اساس اين گزارش، پوتين گفت که با توجه به تلاش‌هاي روسيه براي برقراري صلح در شرق اوکراين اعلام چنين تحريم‌هايي عجيب است.
رئيس جمهوري روسيه تصريح کرد: تنها اقداماتي که شرايط را براي ما بهتر خواهند کرد اجرا مي‌شوند. پوتين گفت هدف از تحريم‌هاي جديد غرب عليه روسيه برهم زدن تلاش‌هاي صلح در شرق اوکراين است.
وي اظهار داشت: زماني که اوضاع در جهت رسيدن به راه حلي صلح آميز در حرکت است، گام‌هايي برداشته مي‌شود که هدف از آن‌ها برهم زدن اين روند صلح است.
اتحاديه اروپا و آمريکا قرار است تحريم‌هاي اقتصادي تازه‌اي را عليه مسکو اجرا کنند. اين کشور‌ها مسکو را به اعزام نيروهاي نظامي به شرق اوکراين براي حمايت از جدايي طلبان متهم مي‌کنند.
روسيه همواره نقش داشتن در درگيري‌هاي اوکراين را تکذيب مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن