تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820437039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 155 کیلوگرم مواد مخدر در فارس کشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیش از 155 کیلوگرم مواد مخدر در فارس کشف شد شیراز - ایرنا - سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت:ماموران انتظامی این استان ظرف 48 ساعت گذشته 155 کیلو و 970 گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک در این استان کشف و ضبط کردند.


به گزارش دریافتی روز شنبه ایرنا سرهنگ " محمد جعفر تولایی" افزود: از این میزان مواد مخدر 100 کیلوگرم حشیش و 55 کیلو و 970 گرم تریاک است و در ارتباط با این مواد افیونی دو نفر دستگیر شدند.
سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس ادامه داد:ماموران انتظامی شهرستان لامرد مطلع شدند فردی محموله ای از مواد مخدر را پس از انتقال از استان هرمزگان در یک واحد مسکونی خالی از سکنه در اطراف یکی از روستاهای این شهرستان تخلیه کرده است.
تولایی افزود:پس از عزیمت ماموران به محل یاد شده در بازرسی از این واحد مسکونی 100 کیلوگرم حشیش کشف شد.
تولایی گفت:تلاش پلیس برای دستگیری فرد یا افراد قاچاقچی مرتبط با این محموله قاچاق ادامه دارد.
سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس ادامه داد:همچنین ماموران انتظامی شهرستان جهرم هنگام گشت زنی در یکی از جاده های فرعی این شهرستان به یک دستگاه خودرو سمند شک و آن را متوقف کردند.
تولایی بیان کرد:ماموران در بازرسی از این وسیله نقلیه 45 کیلوگرم تریاک کشف و در ارتباط با این محموله یک نفر متهم را دستگیر کردند.
وی گفت:همچنین ماموران انتظامی شهرستان پاسارگاد در بازرسی از یک دستگاه خودرو پراید در جاده منتهی به این شهرستان 10 کیلو و 970گرم تریاک کشف و در ارتباط با این مواد یک نفر متهم را دستگیر کردند.ک/1
679


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن