تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819861652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترک تحصیل دانش آموزان آسیب های خطرناکی را به همراه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون آموزش پرورش قم: ترک تحصیل دانش آموزان آسیب های خطرناکی را به همراه دارد قم- ایرنا - معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: ترک تحصیل دانش آموزان آسییب های خطرناک و جبران ناپذیری را به جامعه وارد می کند.


به گزارش ایرنا "اکبر حیدری" روز شنبه در همایش مدیران متوسطه اول قم در تالار معصومیه (س) فرمانداری قم اظهار داشت: یکی از دلایل مهم و عمده بروز ناهنجاری های اجتماعی در جامعه، ترک تحصیل دانش آموزان است.
وی با اذعان به اینکه ناهنجاری های رفتاری برخی از دانش آموزان محیط مدرسه را تحت تاثیر قرار می دهد، افزود: مسوولان آموزشی باید در صورت مواجهه با چنین دانش آموزانی از سیاست های تربیتی استفاده کنند و هیچگاه آنها را از مدرسه طرد نکنند.
حیدری اضافه کرد: اخراج دانش آموزان ناهنجار از مدرسه موجب بیشتر شدن انحرافات آنها و تاثیر منفی و مخرب بر جامعه می شود.
وی با تاکید بر تلاش مدیران بر جذب دانش آموزان و پرهیز از دفع آنها از محیط های آموزشی، تصریح کرد: دوره متوسطه اول طبق قانون جزء دوره های الزامی است و همه دانش آموزان باید تا پایان این دوره همه آموزش های اولیه را فرا بگیرند.
حیدری همچنین با بیان اینکه کسانی که در این دوره ترک تحصیل می کنند، شرایط لازم و مطلوب را برای ورود به بازار کار ندارند، افزود: مسوولان مدارس باید با استفاده از سیاست های تربیتی مندرج در آیین نامه مربوطه، از ترک تحصیل این دانش آموزان جلوگیری کنند.
وی با بیان اینکه استان قم در جذب دانش آموزان در دوره متوسطه اول آمار بالایی دارد، گفت: در سال تحصیلی گذشته بیش از 98 درصد دانش آموزان این دوره جذب مدرسه و تحصیل شدند، ولی با توجه به موقعیت و جایگاه علمی و فرهنگی خاص و والای قم حتی ترک تحصیل دو دانش آموز نیز برای این استان قابل قبول نیست.
در پایان این همایش از تعدادی از مدیران برتر دوره متوسطه اول قم تجلیل شد.ک/2
7403 / 553


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن