تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798695048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری جشن عاطفه ها در 15 هزار پایگاه و 60 هزار مدرسه سراسر کشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برگزاری جشن عاطفه ها در 15 هزار پایگاه و 60 هزار مدرسه سراسر کشور تهران- ایرنا- معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام(ره) با اشاره به برگزاری جشن عاطفه ها همزمان با بازگشایی مدارس در روزهای 16 تا 18 مهرماه گفت: 60هزار مدرسه، 15 هزار پایگاه کمیته امداد امام (ره) و 23هزار پایگاه مسجد در سراسر کشوردر این ایام فعال خواهند بود تا کمکهای مردمی را جمع آوری کرده و در کمترین زمان به دست نیازمندان واقعی برسانند.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی کمیته امداد امام (ره)، «سعید ستاری» افزود: بیستمین سال برگزاری جشن عاطفه ها با شعار" مهر در انتظار مهر" با محوریت مساجد و مراکز نیکوکاری و همکاری سازمان دانش آموزی،انجمن اولیاء و مربیان ،وزارت آموزش و پرورش ، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سازمان بسیج مستضعفین و فدراسیون ورزشهای همگانی وزارت ورزش و امور جوانان از 16 مهرماه به مدت سه روز برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به آمادگی60هزار پایگاه درمدارس سراسر کشور در 16 مهرماه به منظور جمع آوری کمهای دانش آموزان، گفت: انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش پیش از این دانش آموزان نیازمند و خانواده های آنان را شناسایی کرده اند تا کمکهای نقدی و غیر نقدی براساس سازماندهی که از سوی کمیته امداد امام (ره) و این انجمن تهیه و ابلاغ شده است، در سطح مدارس میان نیازمندان توزیع شود.
ستاری با بیان اینکه سال گذشته 35میلیارد تومان از طریق پایگاههای کمیته امداد امام خمینی(ره) در جشن عاطفه ها و مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد جمع آوری شده است ، افزود: همچنین مبلغ 14 میلیارد تومان نیز از مدارس کشور و با همکاری سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش برای جشن عاطفه ها از محل کمکهای مردمی جمع آوری و صرف تامین نیازهای خانواده های بی بضاعت همان مدارس با همکاری انجمن اولیاء مدارس شده است.
معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام (ره) از برگزاری جشن عاطفه ها با آمادگی 15هزار پایگاه در سراسر کشور خبر داد و افزود: این پایگاهها از سوی کمیته امداد و با همکاری سازمان بسیج مستضعفین وصدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در پنجشنبه 17 مهر به جمع آوری کمکهای مردمی خواهند پرداخت.
ستاری تصریح کرد: امسال بیش از 23هزار پایگاه مربوط به طرح مسجد محوری و مراکز نیکوکاری نیز با همکاری هیات امنای مساجد ، امام جماعت و معتمدین ، نسبت به جمع آوری کمکهای مردمی و توزیع میان نیازمندان واقعی محله اقدام خواهند کرد.
وی ادامه داد: در روز جمعه 18 مهرماه با همکاری فدراسیون ورزشهای همگانی وزارت ورزش و امورجوانان در مسیرهای راهپیمایی گسترده خانوادگی ،همکاران امداد گر حضور یافته و در این روز با ایجاد پایگاههایی در ستاد نماز جمعه، کمکهای نمازگزاران نیز جمع آوری می شود.
جشن عاطفه ها هرساله همزمان با بازگشایی مدارس، به منظور جمع آوری کمکها و هدایای مردمی، سازمانها و دوایر دولتی جهت یاری رساندن به دانش آموزان نیازمند و محروم توسط کمیته امداد امام خمینی(ره ) در سراسر کشور اجرا می شود.
اجتمام**9188 ** 1418


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن