تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820794142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش 13 درصدي تخلفات واحدهاي اقتصادي نسبت به سال قبل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ شهريور ۱۳۹۳ (۱۱:۲۹ق.ظ)
کاهش 13 درصدي تخلفات واحدهاي اقتصادي نسبت به سال قبل مدير کل بازرسي و امور قاچاق سازمان حمايت مصرف کنندگان و توليدکنندگان گفت : ميزان بازرسي از تمام واحدهاي اقتصادي اعم از صنفي، توزيعي ، خدماتي ، توليدي و انبارهاي مخصوص نگهداري کالا 12.9 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.
به گزارش داريوش بهنود قاسمي گفت : بر اساس داده هاي آماري در چهارماهه اول سال جاري بيش از 2 ميليون و 747 هزار و 741 مورد بازرسي از تمام واحدهاي اقتصادي در سراسر کشور انجام شده و پس از گذشت چندماه از دولت يازدهم برخي از شاخصهاي بازرسي علائم بهبودي از خود بروز داده است.
وي افزود: تحت تاثير بهبود شرايط بازار و اقتصاد کشور، طي همين مدت نيز ميزان پرونده هاي متشکله نيز 8/26 درصد کاهش يافت و به تعداد 128 هزار و 847 مورد رسيد.
قاسمي اضافه کرد : پس از انجام تحقيقات تكميلي و بررسيهاي كارشناسي طي همين مدت در سال گذشته ، تعداد 229 هزار و 332 واحد، متخلف تشخيص داده شد که پرونده‌ متخلفين به منظور سير مراحل قانوني و صدور راي نهايي به هياتهاي رسيدگي به تخلفات صنفي و شعب تعزيرات حكومتي ارسال گرديد.
وي ادامه داد : اين موفقيت در حالي بدست آمده است که در شاخص ها مانند تعداد تخلفات شناسايي شده نيز طي اين بازه زماني مشابه در سال 93 نسبت به سال 92 با کاهش 26 درصدي مواجه هستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن