تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814661708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمازگزاران سیستان دو رکعت نماز شکر برای سلامتی رهبر اقامه کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نمازگزاران سیستان دو رکعت نماز شکر برای سلامتی رهبر اقامه کردند زابل- ایرنا- قشرهای مختلف مردم سیستان ضمن دعا برای سلامتی رهبر معظم انقلاب، پس از اقامه نماز جمعه دو رکعت نماز شکر به شکرانه سلامتی معظم له اقامه کردند.


به گزارش ایرنا، امام جمعه زابل در خطبه های نماز جمعه این هفته با دعا برای سلامتی رهبر معظم انقلاب و خرسندی از عمل موفقیت آمیز اخیر معظم له اظهار داشت: این عمل دل همه عشاق را لرزاند و اشک را بر چشمان همه جاری کرد که الحمدالله به یاری خدا سلامتی آقا تمامی ملت و عاشقان ولایت را شادمان کرد و درایت ایشان در نحوه اطلاع رسانی باعث شد دست همه ابرقدرت ها که می خواستند سو استفاده کنند کوتاه شد.

حجت الاسلام "علی اکبر کیخا" افزود: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که این عمل صبح زود و در یکی از بیمارستانهای دولتی و معمولی انجام شود که این یک الگو برای تمام مسوولان است.

خطیب جمعه زابل از حضور پرشور و پررنگ مردم سیستان و همکاری و تلاش مسوولان بویژه اداره تبلیغات اسلامی در مراسم استقبال از کاروان بیرق و خادمان امام رضا(ع) تقدیر کرد.

وی با ابراز گلایه از مسوولان صدا و سیما به سبب پوشش ندادن این برنامه تصریح کرد: ورود پرچم امام رضا(ع) به استانهای مختلف و در بیمارستانها، مساجد، هیات ها و استقبال مردم به خوبی در شبکه های سراسری و استانی به تصویر کشیده شد ولی در سیستان به خوبی منعکس نشد.

وی اضافه کرد: بارها تذکر داده شده خدمات و کوتاهی را رصد می کنیم و در مقابل کوتاهی سکوت نخواهیم کرد.

حجت الاسلام کیخا با تبریک روز سینما به تمام دوستداران این عرصه گفت: سینما به عنوان هنر هفتم باید همواره در مسیر خدا قرار داشته باشد و سینما گر و بازیگر زندگی انبیا، اهل بیت و اولیا خدا را به تصویر بکشند و برهیچکس پوشیده نیست که صعنت سینما دارالتبلیغ است.

وی از ایجاد حوزه علمیه سطح دو در سیستان خبرداد و اظهار داشت: همزمان با سالروز در گذشت موسس حوزه علمیه قم حضرت آیت الله حائری یزدی حوزه علمیه سطح دو در سیستان افتتاح خواهد شد.

خطیب جمعه زابل ادامه داد: با ورود حوزه علمیه سطح دو در منطقه دیگر هیچ محرابی بدون روحانی نخواهد بود و انشاالله موسسات و دانشکده های تخصصی نیز راه اندازی می شوند.

وی گفت: منطقه سیستان روحانیون بزرگواری چون شهید مطهری، شهید حسینی طباطبایی، آیت الله سیستانی و آیت الله بختیاری و دیگر روحانیون بزرگ را تربیت و ثابت کرده که مجتهد پرور است.

امام جمعه زابل با بیان اینکه حوزه های علمیه وام گیرنده هیچ دولتی حتی دولت اسلامی نیستند، اظهار داشت: این سیاست امام راحل و مقام معظم رهبری است که حوزه باید توسط مردم اداره شود.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز بیان کرد: گذشت آن زمانی که در سیستان کوتاهی و سو مدیریت وجود داشت و کسی صدایش در نمی آمد به مدیرانی که برای توسعه سیستان برنامه دارند فرصت خواهیم داد و با هیچ کس شوخی نداریم.

حجت الاسلام کیخا مردم سیستان را صبورترین افراد دانست و اظهار داشت: اگر تمام مردم ایران صابر هستند مردم سیستان اصبروالصابرین اند و از تمام رسانه ها بویژه رسانه ملی انتظار می رود درد و عشق مردم دارلولایه سیستان را همانند دیگر نقاط کشور به تصویر بکشند تا سیستان فراموش نشود.

تمام نمازگزاران در پایان نماز جمعه دو رکعت نماز شکر برای سلامتی مقام معظم رهبری اقامه کردند. ک/2
7312/ 653


21/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن