تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798930465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیبان نماز جمعه تصمیم آمریکا را برای مبارزه با داعش صادقانه ندانستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خطیبان نماز جمعه تصمیم آمریکا را برای مبارزه با داعش صادقانه ندانستند استان ها - ایرنا - خطیبان نماز جمعه کشورمان به ادعای اخیر آمریکا مبنی بر مبارزه با تکفیری ها و گروهک تروریستی داعش اشاره و اعلام کردند که آمریکا در این زمینه، صداقت ندارد.


امامان جمعه در آیین های سیاسی عبادی نماز امروز گفتند: گروهک هایی مانند داعش، با پول و امکانات آمریکا و دست نشاندگان او ایجاد شده است و نمی توان سخنان آمریکا و پیروانش را در زمینه اقدام برای نابودی این گروهک ها راست دانست.
خلاصه برخی از خطبه های نماز جمعه کشورمان به شرح زیر است :
اصفهان - آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران، جنایات و دروغ های استکبار را در دنیا برملا کرده است گفت: وزیر امور خارجه سابق آمریکا اعتراف کرد که کشورش داعش را بوجود آورد تا کشورهای اسلامی را به جان هم بیندازد.
اردبیل - حجت الاسلام سید حسن عاملی خطیب جمعه اردبیل با اشاره به ظهور فرقه تروریستی داعش گفت: آنهایی که تا چندی پیش خود در خلق این گروه تروریستی نقش اساسی داشتند و در سوریه با کمک های مالی و نظامی خود موجب قدرتمندی آن شدند اکنون در اقدامی خنده دار در عربستان قصد ایجاد یک ائتلاف بین المللی علیه داعش را دارند.
وی بیان کرد: جان کری بعنوان سردمدار این حرکت گویا فراموش کرده است که واشنگتن در پدید آمدن و قدرت گرفتن داعش چه نقشی داشته و جالبتر آنکه این ائتلاف در عربستان کشوری که پول و اسلحه داعش را تامین می کند در حال شگل گیری است.
یاسوج - حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی امام جمعه یاسوج با اشاره به این که داعش دست پرورده غربی هاست، گفت: هدف اصلی آمریکا از تشکیل ائتلاف برای مقابله با داعش داشتن احساس خطر نسبت به این گروهک تروریستی است.
شهرکرد – حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد گفت:فرقه سازی از توطئه های دیرین و همیشگی دشمنان اسلام است و فرقه داعش نیز از سوی دشمنان اسلام برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی ایجاد شده است.
ساری - امام جمعه موقت ساری گفت: اعلام مبارزه آمریکا با گروه تروریستی داعش ، نیرنگ و خدعه جدید این کشور برای فریب افکار عمومی جهان است.
حجت الاسلام محمد قاسمی گروه داعش را ساخته و پرداخته آمریکا، انگلستان و رژیم صهیونیستی دانست و افزود: مبارزه با این گروه ترورسیتی توسط بانیانشان در باور مسلمانان جهان نمی گنجد.
کاشان - آیت الله عبدالنبی نمازی امام جمعه کاشان گفت: آمریکا به بهانه سرکوب داعش، درصدد توطئه ای جدید برای منطقه و حمله نظامی به سوریه به منظور تامین اهدافش است.
بوشهر- حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی امام جمعه موقت بوشهرگفت:کشورهای استکباری با ترفندهای مختلف منطقه را ناامن می کنند و در مبارزه با داعش نیز بازی جدیدی را آغاز کرده اند اما بدانند بدون حضور و مداخله ایران اسلامی نمی توانند هیچ کاری انجام دهند.
سمنان - حجت الاسلام سید جلال احمدپناهی امام جمعه موقت سمنان به برخورد نفاق آمیز آمریکا برای مقابله با گروه داعش اشاره کرد و گفت: تصمیم اخیر آمریکا برای مقابله با این گروه به دلیل به خطر افتادن منافعش است.حالا که منافع آمریکا به خطر افتاده، آمریکا گروه داعش را نه صاحب دولت و نه مسلمان، بلکه تروریست می داند.
رشت - حجت الاسلام یوسف صدیق عربانی امام جمعه موقت رشت به سیاست های آمریکا در قبال گروهک داعش اشاره و بیان کرد:این گروهک در سوریه ، عراق و دیگر کشورها جنایت کرد و آمریکا سکوت اختیار کرده بود، حال که منافع این کشور به خطر افتاده ، ادعا می کند که برای ریشه کنی آن اقدام خواهد کرد.
کرمان - حجت الاسلام محمد قاسمی زاده امام جمعه موقت کرمان گفت:یکی از موضوعاتی که توسط مسوولان ارشد آمریکایی مطرح شده این است که می گویند ایران ممکن است به کمک ما در عراق بیاید و ما با کمک ایران در عراق وارد شویم و با تروریست ها مبارزه کنیم.
وی گفت: حرف خنده داری است و همه ملت ایران می توانند تجزیه و تحلیل کنند که واقعیت ندارد زیرا داعش و تکفیری ها دست پرورده آمریکایی ها، اسراییلی ها و کشورهای غربی هستند و آیا معقول است کسی چیزی را بوجود آورد و پرورش دهد بعد خرابش کند.
ارومیه - امام جمعه ارومیه گفت: گروهک های تکفیری منطقه خاورمیانه، تربیت شده آمریکا هستند و این کشور عامل اصلی تشکیل این گروهک هاست.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی افزود: سردمداران آمریکایی به بهانه مبارزه با گروهک های تکفیری، اعلام حمله نظامی می کنند درحالی که گروهک های تکفیری پرورش یافته خود آمریکا هستند.
675


21/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن