تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818887267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه دیر: عشق مردم و رهبری الهی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه دیر: عشق مردم و رهبری الهی است بوشهر- ایرنا- امام جمعه دیرگفت: عشق مردم و رهبری، الهی است و همه باید به خود آییم وقدردان نعمت ولایت در میان خود باشیم.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه نماز جمعه این هفته دیر افزود: مردم ولایت مدار این شهرستان نیز از اینکه رهبر معظم انقلاب در سلامت کامل هستند خدا را شاکرند .
وی دربخش دیگری از سخنان خود به اهمیت حجاب دراستحکام بنیان خانواده اشاره کرد و یادآورشد:کار فرهنگی بدون اقدام عملی همچون اقدام عملی بدون کار فرهنگی فایده ای ندارد بلکه این دو باید با هم صورت گیرد.
امام جمعه دیر اضافه کرد: امربه معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی واز شعائراسلامی است واگر در جامعه به آن توجه ای نشد مسوولان مربوطه باید دخالت کنند.
وی با اشاره به سالروز ارتحال آیت الله حائری یزدی و شروع سال تحصیلی حوزه علمیه حضرت مهدی(عج) شهرستان دیرگفت: حوزه های علمیه در تبلیغ دین و اسلام وپرورش طلاب نقش بسزایی دارند و بخشی از ثواب کار و تبلیغ علما و مبلغین به حساب این بزرگوارمی رسد.
حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: ادعای اوباما و کشورهای در خط آمریکادر مبارزه با تروریسم و گروه داعش باعث شگفتی و خنده آور است.
وی گفت: پیشاپیش هشدارمی دهیم که دخالت هوایی در کشور سوریه و عراق بدون هماهنگی این کشورها شرایط را بدترمی کند وتجاوز آشکاردراین کشورهاست.ک/2
7207/ 628


21/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن