تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819241150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح مسکن اجتماعی اواخر امسال کلید می‌خورد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: طرح مسکن اجتماعی اواخر امسال کلید می‌خورد
وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح مسکن اجتماعی نیز که قرار است جایگزین طرح مسکن مهر شود هم از اواخر سال جاری کلید می‌خورد و بودجه ای نیز در همین خصوص برای سال ۱۳۹۴ پیش بینی شده است.
آفتاب: وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح مسکن اجتماعی نیز که قرار است جایگزین طرح مسکن مهر شود هم از اواخر سال جاری کلید می‌خورد و بودجه ای نیز در همین خصوص برای سال ۱۳۹۴ پیش بینی شده است.

عباس آخوندی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: در خصوص رفع نواقص موجود در طرح مسکن مهر جلساتی را با حضور مسئولان مربوطه در وزارتخانه و ادارات کل راه و شهرسازی استان ها برگزار کرده‌ایم.

وی افزود: مواردی مانند رفع مشکلات آب، برق و گاز مسکن های ساخته شده این طرح و سایر نواقص موجود را در تصمیم گیری‌های خود داشتیم تا مشکلات ساختمان‌های نوساز برطرف شود و هموطنان عزیز دیگر مشکلی در این خصوص نداشته باشند.

آخوندی افزود: طرح مسکن اجتماعی نیز که قرار است جایگزین طرح مسکن مهر شود هم از اواخر سال جاری کلید می‌‍خورد و بودجه ای نیز در همین خصوص برای سال 1394 پیش بینی شده است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: اقدامات پیش بینی شده در حوزه راه و شهرسازی در خصوص سفر اخیر هیئت دولت به خراسان رضوی هم در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته و بنا شده تا استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی هفته آینده به تهران بیایند و پیگیری‌های لازم را داشته باشیم تا هرچه سریع تر این مصوبات اجرایی شود و به خواسته های برحق مردم عزیز جامه عمل بپوشانیم.



تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن