تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820384561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعلل پیمانکاران در عقب ماندگی اجرای پروژه های عمرانی پذیرفتنی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهردار بهشهر تعلل پیمانکاران در عقب ماندگی اجرای پروژه های عمرانی پذیرفتنی نیست ساری – ایرنا – شهردار بهشهر گفت : تعلل پیمانکاران در عقب ماندگی اجرای پروژه ها و طرح های عمرانی به دلیل نیاز فراوان شهر به تکمیل این طرح ها ، پذیرفتنی نیست .


" حمید آزموده " روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : تاخیر در بهره برداری از پروژهای عمرانی منجر به صرف هزینه مازاد، کاهش سود و از دست دادن فرصت ها می شود که شناخت عوامل تاخیر توسط واحد فنی و شهرسازی شهرداری ضروری است .
وی بیان کرد : فرصت زیادی تا پایان فصل گرما باقی نمانده است و به دلیل آب و هوای بارانی مازندران ، امکان اجرای طرح های عمرانی در نیمه دوم سال به دلیل بارش های مکرر باران ، بسیار سخت و دشوار است .
شهردار بهشهر افزود : در روند تکمیل و احداث پروژه های عمرانی و شهرسازی عوامل طبیعی ،بحران و حوادث غیر مترقبه دخالت دارد که هر یک از آنها می تواند نقش تعیین کننده ای در پیشرفت یا عقب ماندگی پروژه ها داشته باشد .
آزموده به مراحل اجرای ساماندهی مسیر سیلاب رودخانه کوهی خیل به عنوان یکی از مراکز اصلی وقوع سیل سال های اخیر بهشهر اشاره کرد و گفت : تاکنون هیچ اعتبار استانی برای ساماندهی مسیر سیلاب در کوهی خیل به شهرداری تخصیص داده نشده اما نسبت به تکمیل و اتمام این عملیات اصرار داریم و تلاش می کنیم قبل از شروع فصل بارش ، این طرح را به پایان برسانیم .
وی گفت : موفقیت در پروژه های عمرانی و شهرسازی بستگی به برقراری تعادل مناسبی بین سه عامل مهم، منابع مالی ، زمان بدون اتلاف وقت و رخ ندادن حادثه و همچنین توان پیمانکار دارد که نظارت دقیق و شبانه روزی کارشناسان ،عامل ایجاد تعادل نسبی و عامل تسریع در اجرای طرح های عمرانی خواهد شد . ک/3
7331/608


21/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن