تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820947237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واهمه پدرخوانده‌های داعش از فرزندان ناخلف


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: واهمه پدرخوانده‌های داعش از فرزندان ناخلف
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: نخستین حامیان و والدان داعش، همچون عربستان و آمریکا امروز بیش‌ترین ترس و واهمه را از آن دارند.
به گزارش نامه نیوز، عوض حیدرپور پیرامون تغییر و تحولات اخیر در دولت جدید عراق و کابینه جدید معرفی‌شده، اظهار کرد: به حمدالله شرایط در داخل عراق در وضعیت خوبی است و شاهد یک وفاق و اجماع ملی برای انجام هماهنگی‌های لازم در خصوص برخورد با جریان داعش هستیم.

نماینده مردم شهرضا در مجلس بیان کرد: آنچه که در این جریان لازم به بیان است، این است که با وجود هماهنگی‌ها و رایزنی‌ها برخورد لازم  و متناسب با داعش‌ها و گروهک‌‌های تخریب‌گرایانه و تروریستی انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد:آرزو می‌کنیم که کابینه دولت عراق هرچه زودتر در مسند قدرت مستقر شوند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه گریزی هم به بحث داعش زد و اذعان کرد: آنچه که ما در بحث داعش می‌بینیم این است که بزرگ‌ترین حامیان و والدان داعش خود امروز بیش‌ترین نگرانی و ترس را از داعش دارند.

وی گفت: علی‌رغم همه تهدیداتی که از سوی داعش علیه پادگان‌های آمریکا و مرزهای عربستان انجام شده است، هنوز متأسفانه عربستان و حامیان غربی واصلی داعش از اشتباه خود در بحث تشکیل و حمایت  از گروه‌های تکفیری هنوز عبرت و درس نگرفته‌اند و نگرانی آن‌ها از داعش به واسطه نجات خودشان هستند.

حیدرپور: قطعاً چنانچه داعش در منطقه رشد کند و بزرگ شود، برای اسلام ناب و انقلاب اسلامی  و حتی ملت مسلمان می‌تواند یک تهدید و خطر تلقی شود.


منبع: فارس


۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن